Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCompany Puigblanqué, Eva
dc.date.accessioned2021-01-18T15:58:40Z
dc.date.available2021-01-18T15:58:40Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6470
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractIn the last years, the concept of gamification has been spread to schools as a good motivating resource. Moreover, an innovative type of gamification has emerged in the society which has begun to be also introduced in education; this new tool is the escape room. On the other hand, one of the learning English skills where students seem to show less enthusiasm is reading. For this reason, this final dissertation has been focused on reading comprehension through gamification, specifically escape rooms, as a motivating activity. Thus, this article collects the perceptions and beliefs of students and teachers regarding these concepts and their relationship. The results show that reading can be incorporated as the main goal in motivating proposals such as escape rooms.es
dc.description.abstractDes de fa uns quants anys, s’ha estès el concepte de gamificació a les escoles com a un bon recurs motivador. A més a més, ha aparegut un tipus de gamificació innovador a la societat el qual s’ha començat a introduir també a l’educació; aquesta nova eina és l’escape room. Per altra banda, una de les habilitats en l’aprenentatge de la llengua anglesa on els alumnes semblen mostrar menys entusiasme és la lectura amb la seva comprensió. Per aquest motiu, aquest treball final de grau ha volgut enfocar el treball de comprensió lectora en la utilització de gamificació, específicament escape rooms, com una activitat motivadora. Així doncs, aquest article recull les percepcions i creences d’estudiants i mestres respecte aquests conceptes i la seva relació. Els resultats mostren que es pot incorporar la lectura com a objectiu principal a propostes motivadores com són els escape rooms.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent35 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherLectura -- Comprensióes
dc.subject.otherInfants -- Llibres i lecturaes
dc.subject.otherLudificació -- Educació primàriaes
dc.subject.otherAnglès en l'ensenyamentes
dc.titleTeachers' and children's perceptions and beliefs in doing escape rooms as a motivating reading activityes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint