Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorAbramo Serra, Sergi
dc.date.accessioned2021-01-21T12:45:32Z
dc.date.available2021-01-21T12:45:32Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6484
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractLa següent recerca psicoeducativa té com a objectiu identificar, comprendre i analitzar les diferents accions educatives que es desenvolupen per donar resposta a les dificultats en l’aprenentatge de la lectoescriptura durant el procés d’ensenyament i aprenentatge en alumnes de 1r d’ESO. La recerca s’ha desenvolupat mitjançant l’estudi de cas interpretatiu que ha permès analitzar el procés d’ensenyament i aprenentatge de forma coherent als principis educatius de la perspectiva sòcio-constructivista que comprenen aquest treball. Pel que fa als resultats i conclusions de la recerca permeten posar de manifest la influència dels factors intrapsicològics i les propostes educatives desenvolupades en la construcció de coneixement dels alumnes.es
dc.description.abstractThe following psychoeducational research aims to identify, understand and analyze the different educational actions that are developed to respond to the difficulties in learning to read and to write during the teaching and learning process in students of the first year of the secondary school. The research has been developed through the study of the interpretive case, that has allowed to analyze the teaching and learning process in a way that is coherent with the educational principles of the socio-constructivist perspective that comprise this work. Regarding the results and conclusions of the research, they permit to highlight the influence of intrapsychological factors and the educational proposals developed in the construction of students' knowledge.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent57 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherPràctiques pedagògiques -- Educació secundàriaes
dc.subject.otherLectura -- Psicologiaes
dc.subject.otherEscriptura -- Aspectes psicològicses
dc.subject.otherLectura, Dificultats en la
dc.titleLa resposta educativa dins l'aula ordinària davant les dificultats en l’aprenentatge de la lectoescriptura en alumnes d'ESOes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint