dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | |
dc.contributor.author | Verdaguer Oms, Ariadna | |
dc.date.accessioned | 2021-01-25T12:39:31Z | |
dc.date.available | 2021-01-25T12:39:31Z | |
dc.date.created | 2020-06-04 | |
dc.date.issued | 2020-06-04 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6498 | |
dc.description | Curs 2019-2020 | es |
dc.description.abstract | L’objecte d’estudi d’aquesta recerca, que s’emmarca dins un estudi de cas múltiple, és la planificació de les pràctiques avaluatives vinculades a l’expressió oral. Així doncs, la investigació, que segueix una metodologia mixta, es proposa identificar com duen a terme una situació d’avaluació sobre exposicions orals cinc professors de secundària. Els participants en la nostra recerca són professionals que treballen al mateix centre educatiu i que imparteixen classes de llengua i literatura catalana o castellana a l’educació secundària obligatòria. La recollida de dades s’ha realitzat mitjançant un qüestionari elaborat a partir de preguntes de resposta dicotòmica i de resposta oberta. Els resultats han mostrat que tots els casos estudiats treballen i avaluen la competència oral al llarg del curs escolar, però que, tanmateix, no tots planifiquen una situació d’avaluació completa per a les exposicions orals. | es |
dc.description.abstract | The object of this research, which is part of a multiple case study, is the planning of the evaluation practices related to oral expression. Therefore, the investigation, which follows a mixed methodology, intends to identify how five high school teachers carry out the assessment situation about oral presentations. The participants in our research are professionals who work in the same educational centre and give lessons about catalan or spanish language and literature in the secondary education. The data collection has been made by one questionnaire composed of dichotomous and open-ended questions. The results have shown that the teachers work on oral competence and they evaluate it during the school year, however, not all of the cases studied plan a complete assessment situation for the oral presentations. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 44 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Comunicació oral -- Avaluació | es |
dc.subject.other | Pràctiques pedagògiques -- Educació secundària | es |
dc.title | Proposta d'un procés d'avaluació de la competència oral a l'educació secundària obligatòria: estudi de cas múltiple | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.description.version | Director/a: Jiménez Perales, Verónica | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |