Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorVerdaguer Oms, Ariadna
dc.date.accessioned2021-01-25T12:39:31Z
dc.date.available2021-01-25T12:39:31Z
dc.date.created2020-06-04
dc.date.issued2020-06-04
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6498
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractL’objecte d’estudi d’aquesta recerca, que s’emmarca dins un estudi de cas múltiple, és la planificació de les pràctiques avaluatives vinculades a l’expressió oral. Així doncs, la investigació, que segueix una metodologia mixta, es proposa identificar com duen a terme una situació d’avaluació sobre exposicions orals cinc professors de secundària. Els participants en la nostra recerca són professionals que treballen al mateix centre educatiu i que imparteixen classes de llengua i literatura catalana o castellana a l’educació secundària obligatòria. La recollida de dades s’ha realitzat mitjançant un qüestionari elaborat a partir de preguntes de resposta dicotòmica i de resposta oberta. Els resultats han mostrat que tots els casos estudiats treballen i avaluen la competència oral al llarg del curs escolar, però que, tanmateix, no tots planifiquen una situació d’avaluació completa per a les exposicions orals.es
dc.description.abstractThe object of this research, which is part of a multiple case study, is the planning of the evaluation practices related to oral expression. Therefore, the investigation, which follows a mixed methodology, intends to identify how five high school teachers carry out the assessment situation about oral presentations. The participants in our research are professionals who work in the same educational centre and give lessons about catalan or spanish language and literature in the secondary education. The data collection has been made by one questionnaire composed of dichotomous and open-ended questions. The results have shown that the teachers work on oral competence and they evaluate it during the school year, however, not all of the cases studied plan a complete assessment situation for the oral presentations.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent44 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherComunicació oral -- Avaluacióes
dc.subject.otherPràctiques pedagògiques -- Educació secundàriaes
dc.titleProposta d'un procés d'avaluació de la competència oral a l'educació secundària obligatòria: estudi de cas múltiplees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Jiménez Perales, Verónica
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint