Estudi del coneixements i la percepció de l’assetjament escolar segons l’alumnat en els centres de secundària de la comarca d’Osona
Author
Other authors
Publication date
2020Abstract
Com a futur docents, una de les situacions que segurament haurem de fer front en algun moment és l’assetjament escolar. Aquest assetjament segueix present en les aules dels centres, però poc a poc hi anem treballant més i millor per evitar-ho i prevenir aquestes situacions
L’objectiu del meu treball és conèixer la percepció de l’alumnat i de quins coneixements sobre la matèria té l’alumnat de dos centres de la comarca d’Osona. La mostra de l’estudi és de 217 alumnes de l’etapa d’ESO.
La conclusió del treball és que un percentatge elevat té coneixements sobre l’assetjament escolar i el percep de manera evident, tot i que hi ha una altre part de l’alumnat que no percep l’assetjament o les situacions violentes.
As a future teacher, one of the situations that surely will have to face at some time is bullying. This bullying tracks present at the classrooms of the centres, but we keep working more and better to eschew it and prevent these situations.
The aim of my work is to observe the perception of the students and his knowledge on the bullying situations has the students of two centers of the región of Osona. The simple of the survey is 217 pupils of the stage of ESO.
The conclusión of the work is that an overhead percentage has knowledge on the bullying, and perceives it of evident mode, although there is one other childbirth of the studdents that does not perceive the bullyins or the violent situations.
Document Type
Master's final project
Document version
Director/a: Martín Horcajo, Montserrat
Language
Catalan
Keywords
Joves -- Actituds
Assetjament escolar -- Educació secundària
Pages
45 p.
Note
Curs 2019-2020
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca