Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorAgraz Capella, Ángela
dc.date.accessioned2021-01-29T19:11:07Z
dc.date.available2021-01-29T19:11:07Z
dc.date.created2020-06-03
dc.date.issued2020-06-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6527
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractAccording to the Catalan curriculum for foreign languages, fluency is not explicitly a prominent competence to achieve among Secondary Education students. The present paper, through a series of exercises and questionnaires, aimed to find out why and what could be done to improve the situation in this regard. Taking into consideration that being fluent in English is a key factor, arguably essential, for anybody living in a European society nowadays, compared to the fact that English levels could be vastly improved by many in Catalonia, it may seem timely and logical to carry out research based on the possibility of teaching and measuring fluency in class. According to the results, it could be stated that communicative, fluency-driven exercises actually work better in terms of student motivation and that measuring their level of fluency would indeed be appropriate and necessary.es
dc.description.abstractObservant el curriculum català de llengües estrangeres, es pot comprovar que la fluïdesa no juga un paper cabdal explícitament pel que fa als objectius que es volen assolir per part dels adolescents. Com a conseqüència, l’objectiu d’aquest treball, mitjançant una sèrie d’exercicis i questionaris, ha estat esbrinar per què i què es podria fer per tal de millorar la situació. Donat que, avui en dia, comunicar-se en anglès de forma fluïda és essencial i un factor decisiu per qualsevol persona pertanyent a una societat europea, en contrast amb el fet que l’anglès encara sigui l’assignatura pendent per molts a Catalunya, podria semblar oportú i lògic centrar aquesta recerca en la possibilitat d’ensenyar i avaluar la fluïdesa a classe. Segons els resultats obtinguts, es podria determinar que els exercicis comunicatius i de fluïdesa són favorables per als estudiants a efectes motivacionals i que avaluar la fluïdesa a l’aula és apropiat i necessari en aquest moment.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent30 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherAnglès en l'ensenyamentes
dc.titleEFL fluency development in Catalan Secondary Educationes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Canals Botines, Mireia
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint