Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Psicologia
dc.contributor.authorValls Arnau, Ana
dc.date.accessioned2021-02-05T11:38:48Z
dc.date.available2021-02-05T11:38:48Z
dc.date.created2020-12-22
dc.date.issued2020-12-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6543
dc.descriptionPrograma de Doctorat: Innovació i Intervencó Educativeses
dc.description.abstractAquesta recerca està basada en una experiència pràctica, realitzada a una escola , en el marc de l'Educació Infantil. Forma part d’un projecte de transferència de coneixement que parteix de la Universitat de Vic i va ser iniciat per Núria Franch, des de l’assignatura de Desenvolupament Psicomotor. El que s'ha portat a terme és un seguiment durant un curs escolar de tres infants amb dificultats d'adaptació a l'aula, A través d'aquest estudi, s’evidencia com la Intervenció Psicomotriu genera les condicions necessàries per la creació d’un vincle d'aferrament segur. Tant pel que fa a les condicions estructurals existents en una sessió, com per les actituds que es posen en joc i la intervenció que es porta a terme. Per tant pot constituir una estratègia útil per ajudar a aquells alumnes que presenten dificultats d’adaptació. Tanmateix, hi ha un intent a través de la mateixa d’establir un pont entre el món de la Psicologia i l’Educació a través de la Psicomotricitat i alhora contribuir a omplir el buit existent de recerques en relació a “ l’Aferrament i l’Escola”.es
dc.description.abstractThis research is based on a practical experience, carried out in a school, within the framework of Early Childhood Education. It forms part of a knowledge transfer project from the University of Vic, begun by Núria Franch in the subject ‘Psychomotor Development’. What has been carried out is a follow-up study during a school year of three children who had difficulties adapting to the classroom. Throughout this study it became evident that Psychomotor Intervention generates the necessary conditions for the creation of a secure attachment bond, not only in terms of the structural conditions occurring in a session but also in terms of attitudes and interventions carried out. As a result it can prove to be a useful strategy to help students with adaptation difficulties. It should also be pointed out that this study seeks to establish a bridge between the fields of Psychology and Education through Psychomotricity and, at the same time, to contribute to the research on attachment bonds in schools.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent408 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació psicomotriues
dc.subject.otherAfectivitates
dc.subject.otherAdaptació escolares
dc.titleLa Intervenció Psicomotriu Educativa per a la construcció d'un vincle d'aferrament segur i l'adaptació escolares
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.embargo.terms12 mesoses
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccesses
dc.contributor.directorLago, José Ramón


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix