Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Psicologia
dc.contributor.authorValls Arnau, Ana
dc.date.accessioned2021-02-05T11:38:48Z
dc.date.available2021-02-05T11:38:48Z
dc.date.created2020-12-22
dc.date.issued2020-12-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6543
dc.descriptionPrograma de Doctorat: Innovació i Intervencó Educativeses
dc.description.abstractAquesta recerca està basada en una experiència pràctica, realitzada a una escola , en el marc de l'Educació Infantil. Forma part d’un projecte de transferència de coneixement que parteix de la Universitat de Vic i va ser iniciat per Núria Franch, des de l’assignatura de Desenvolupament Psicomotor. El que s'ha portat a terme és un seguiment durant un curs escolar de tres infants amb dificultats d'adaptació a l'aula, A través d'aquest estudi, s’evidencia com la Intervenció Psicomotriu genera les condicions necessàries per la creació d’un vincle d'aferrament segur. Tant pel que fa a les condicions estructurals existents en una sessió, com per les actituds que es posen en joc i la intervenció que es porta a terme. Per tant pot constituir una estratègia útil per ajudar a aquells alumnes que presenten dificultats d’adaptació. Tanmateix, hi ha un intent a través de la mateixa d’establir un pont entre el món de la Psicologia i l’Educació a través de la Psicomotricitat i alhora contribuir a omplir el buit existent de recerques en relació a “ l’Aferrament i l’Escola”.es
dc.description.abstractThis research is based on a practical experience, carried out in a school, within the framework of Early Childhood Education. It forms part of a knowledge transfer project from the University of Vic, begun by Núria Franch in the subject ‘Psychomotor Development’. What has been carried out is a follow-up study during a school year of three children who had difficulties adapting to the classroom. Throughout this study it became evident that Psychomotor Intervention generates the necessary conditions for the creation of a secure attachment bond, not only in terms of the structural conditions occurring in a session but also in terms of attitudes and interventions carried out. As a result it can prove to be a useful strategy to help students with adaptation difficulties. It should also be pointed out that this study seeks to establish a bridge between the fields of Psychology and Education through Psychomotricity and, at the same time, to contribute to the research on attachment bonds in schools.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent408 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació psicomotriues
dc.subject.otherAfectivitates
dc.subject.otherAdaptació escolares
dc.titleLa Intervenció Psicomotriu Educativa per a la construcció d'un vincle d'aferrament segur i l'adaptació escolares
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.embargo.terms12 mesoses
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccesses
dc.contributor.directorLago, José Ramón


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir