Foreign language anxiety of young learners in EFL and CLIL approaches
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2021-05Resum
Anxiety is an emotional state that plays an important role when learning a foreign language
(FL). This study aimed to analyse the foreign language anxiety (FLA) of primary school
learners in two different educational approaches to teach English (English as a Foreign
Language (EFL) and Content and Language Integrated Learning (CLIL)), and to discover
the perceptions of active EFL and CLIL teachers on the topic. Quantitative and qualitative
data was collected from a questionnaire done to 120 upper cycle students of two different
schools, each one applying one of both approaches. More qualitative data was also obtained
from an interview to the EFL and CLIL teachers of each centre. The results of the study are
presented in this article.
L’ansietat és un estat emocional que juga un paper important en l’aprenentatge d’una llengua
estrangera. Aquest estudi tenia l’objectiu d’analitzar l’ansietat per la llengua estrangera dels
alumnes de primària en dos enfocaments educatius diferents per ensenyar anglès (Anglès
com a llengua estrangera i Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres
(AICLE)), i descobrir les percepcions de mestres actius d’Anglès i AICLE sobre el tema. Es
van recollir dades quantitatives i qualitatives a partir d’un qüestionari fet a 120 alumnes de
cicle superior de dues escoles diferents, cadascuna de les quals aplicava un dels dos
enfocaments. També es van obtenir més dades qualitatives d’una entrevista als mestres
d’Anglès i AICLE de cada centre. Els resultats de l’estudi es presenten en aquest article.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Anglès
Paraules clau
Llengua segona -- Adquisició
Ansietat en els infants
Anglès -- Educació infantil
Pàgines
62 p.
Nota
Curs 2020-2021
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats