Inclusió de l'alumnat a l'àrea d'Educació Física: anàlisi d'activitats d'aprenentatge inclusives en un centre educatiu
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2021-05Resum
En aquest estudi s’ha portat a terme una investigació per analitzar quines activitats
d’aprenentatge inclusives són presents dins l’àrea d’Educació Física en un centre
educatiu concertat de Vic. En aquest cas, només ens centrarem en l’etapa d’Educació
Primària, concretament en els cicles mitjà i superior.
Per a poder donar resposta a l’objectiu, primerament s’ha fet una recerca d’informació
per tal de tenir coneixement de les idees dels autors envers l’educació inclusiva,
aprenentatge cooperatiu i educació física. En aquest cas, s’ha emprat una metodologia
d’investigació mixta on es combinen diferents instruments qualitatius i quantitatius per a
extreure’n conclusions: una entrevista al docent de l’assignatura del centre, un
qüestionari passat als alumnes de cicle mitjà i superior i una graella d’observació on
s’han analitzat diferents sessions en un curs concret (6è). Finalment, s’han relacionat
aquests amb la informació que exposen els diferents autors i autores per tal de donar
resposta a la pregunta d’investigació.
This research consists in analysing if different Physical Education learning activities are
inclusive in a school located in Vic. In that case, we are going to focus on Primary School,
to be more specific students between 8-12 years old.
For achieving this goal, I have done an exhaustive information research to have more
knowledge about Physical Education, Inclusive Education and Cooperative Learning. In
this research, I have used a mixed methodology where I combined some quantitative
and qualitative instruments to draw conclusions such as an interview, a questionnaire,
and an observational schedule. Finally, I compared the results with the authors
researched about topics in the first part of the project to answer the investigation
question.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Educació inclusiva
Educació física -- Educació primària
Pràctiques pedagògiques
Aprenentatge -- Treball en equip
Pàgines
84 p.
Nota
Curs 2020-2021
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca