dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Verdaguer Sentmartí, Judit | |
dc.date.accessioned | 2021-07-14T10:53:10Z | |
dc.date.available | 2021-07-14T10:53:10Z | |
dc.date.created | 2021 | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6684 | |
dc.description | Curs 2020-2021 | es |
dc.description.abstract | Aquesta recerca pretén indagar sobre quins són els principals motius que porten als infants a tenir percepcions dubtoses o negatives sobre ells mateixos com a estudiants en relació amb les àrees vinculades amb l’STEAM i esdevenir-ne professionals tot i el llarg recorregut educatiu que tenen encara per endavant. Les dades de la recerca s’han obtingut mitjançant qüestionaris i entrevistes passats a infants de cicle superior d’una escola de màxima complexitat i assenyalen que els resultats acadèmics i la manca de comprensió pels continguts rebuts a l’escola en són els principals motius. | es |
dc.description.abstract | This research aims to investigate the main reasons behind why children have doubtful or negative perceptions about themselves as pupils in STEAM-related areas, and to becoming professionals in the long educational journey that still lies ahead of them. The research data has been obtained through questionnaires and interviews with upper-cycle primary education school children in a high complexity school, and shows that academic results and the lack of understanding of the contents received at school are the main reasons for these perceptions. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 59 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Autoconcepte | es |
dc.subject.other | Educació primària | es |
dc.title | Estudi sobre l’autopercepció dels infants de cicle superior d’educació primària d’una escola de màxima complexitat en relació amb les àrees STEAM | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |