Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorVerdaguer Sentmartí, Judit
dc.date.accessioned2021-07-14T10:53:10Z
dc.date.available2021-07-14T10:53:10Z
dc.date.created2021
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6684
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractAquesta recerca pretén indagar sobre quins són els principals motius que porten als infants a tenir percepcions dubtoses o negatives sobre ells mateixos com a estudiants en relació amb les àrees vinculades amb l’STEAM i esdevenir-ne professionals tot i el llarg recorregut educatiu que tenen encara per endavant. Les dades de la recerca s’han obtingut mitjançant qüestionaris i entrevistes passats a infants de cicle superior d’una escola de màxima complexitat i assenyalen que els resultats acadèmics i la manca de comprensió pels continguts rebuts a l’escola en són els principals motius.es
dc.description.abstractThis research aims to investigate the main reasons behind why children have doubtful or negative perceptions about themselves as pupils in STEAM-related areas, and to becoming professionals in the long educational journey that still lies ahead of them. The research data has been obtained through questionnaires and interviews with upper-cycle primary education school children in a high complexity school, and shows that academic results and the lack of understanding of the contents received at school are the main reasons for these perceptions.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent59 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherAutoconceptees
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.titleEstudi sobre l’autopercepció dels infants de cicle superior d’educació primària d’una escola de màxima complexitat en relació amb les àrees STEAMes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint