Mostrar el registro sencillo del ítem
La gamificació: una eina inclusiva a l’educació primària
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Vegas Ballester, Alba | |
dc.date.accessioned | 2021-07-19T11:39:02Z | |
dc.date.available | 2021-07-19T11:39:02Z | |
dc.date.created | 2021-05 | |
dc.date.issued | 2021-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6690 | |
dc.description | Curs 2020-2021 | es |
dc.description.abstract | El present treball pretén analitzar si la gamificació esdevé una bona eina per a la inclusió a les aules d'educació primària. Aquesta nova metodologia ha començat a agafar terreny en l'àmbit de l'educació, és per aquesta raó, que l’objectiu principal és conèixer de quina manera la gamificació promou la inclusió dins l'aula, donat que en el context educatiu es promou l’educació inclusiva. El procés d'aquesta investigació qualitativa s'ha basat primerament, en partir d'una fonamentació teòrica, que ha promogut l'estudi sobre l'educació inclusiva, la gamificació, i l'estreta relació que hi ha entre els dos conceptes. Després de marcar les bases teòriques, s'ha realitzat un estudi de cas, en el qual a través d'entrevistes a mestres i l'anàlisi de les seves programacions, s’ha conclòs que la gamificació esdevé una eina per promoure la inclusió a les aules de primària. | es |
dc.description.abstract | The present paper aims to analyze whether gamification is a good tool for inclusion in primary education classrooms. This new methodology has begun to gain ground in the educational field, and therefore, the main objective of the study is to find out how gamification promotes inclusion in the classroom, since inclusive education is fostered in this context. The process of the qualitative research has been based, first, on establishing a theoretical framework, which has enabled the study of inclusive education, gamification, and the close relationship between the two concepts. After establishing the theoretical background, a case study has been carried out by means of interviews to teachers and the analysis of their programs. The findings have concluded that gamification is a useful instrument to promote inclusion in primary school classrooms. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 128 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Ludificació -- Educació primària | es |
dc.subject.other | Educació inclusiva | es |
dc.subject.other | Motivació (Psicologia) | es |
dc.title | La gamificació: una eina inclusiva a l’educació primària | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |