dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Vegas Ballester, Alba | |
dc.date.accessioned | 2021-07-19T11:39:02Z | |
dc.date.available | 2021-07-19T11:39:02Z | |
dc.date.created | 2021-05 | |
dc.date.issued | 2021-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6690 | |
dc.description | Curs 2020-2021 | es |
dc.description.abstract | El present treball pretén analitzar si la gamificació esdevé una bona eina per a la
inclusió a les aules d'educació primària. Aquesta nova metodologia ha començat
a agafar terreny en l'àmbit de l'educació, és per aquesta raó, que l’objectiu
principal és conèixer de quina manera la gamificació promou la inclusió dins
l'aula, donat que en el context educatiu es promou l’educació inclusiva. El procés
d'aquesta investigació qualitativa s'ha basat primerament, en partir d'una
fonamentació teòrica, que ha promogut l'estudi sobre l'educació inclusiva, la
gamificació, i l'estreta relació que hi ha entre els dos conceptes. Després de
marcar les bases teòriques, s'ha realitzat un estudi de cas, en el qual a través
d'entrevistes a mestres i l'anàlisi de les seves programacions, s’ha conclòs que
la gamificació esdevé una eina per promoure la inclusió a les aules de primària. | es |
dc.description.abstract | The present paper aims to analyze whether gamification is a good tool for
inclusion in primary education classrooms. This new methodology has begun to
gain ground in the educational field, and therefore, the main objective of the study
is to find out how gamification promotes inclusion in the classroom, since
inclusive education is fostered in this context. The process of the qualitative
research has been based, first, on establishing a theoretical framework, which
has enabled the study of inclusive education, gamification, and the close
relationship between the two concepts. After establishing the theoretical
background, a case study has been carried out by means of interviews to
teachers and the analysis of their programs. The findings have concluded that
gamification is a useful instrument to promote inclusion in primary school
classrooms. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 128 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Ludificació -- Educació primària | es |
dc.subject.other | Educació inclusiva | es |
dc.subject.other | Motivació (Psicologia) | es |
dc.title | La gamificació: una eina inclusiva a l’educació primària | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |