Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorVegas Ballester, Alba
dc.date.accessioned2021-07-19T11:39:02Z
dc.date.available2021-07-19T11:39:02Z
dc.date.created2021-05
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6690
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractEl present treball pretén analitzar si la gamificació esdevé una bona eina per a la inclusió a les aules d'educació primària. Aquesta nova metodologia ha començat a agafar terreny en l'àmbit de l'educació, és per aquesta raó, que l’objectiu principal és conèixer de quina manera la gamificació promou la inclusió dins l'aula, donat que en el context educatiu es promou l’educació inclusiva. El procés d'aquesta investigació qualitativa s'ha basat primerament, en partir d'una fonamentació teòrica, que ha promogut l'estudi sobre l'educació inclusiva, la gamificació, i l'estreta relació que hi ha entre els dos conceptes. Després de marcar les bases teòriques, s'ha realitzat un estudi de cas, en el qual a través d'entrevistes a mestres i l'anàlisi de les seves programacions, s’ha conclòs que la gamificació esdevé una eina per promoure la inclusió a les aules de primària.es
dc.description.abstractThe present paper aims to analyze whether gamification is a good tool for inclusion in primary education classrooms. This new methodology has begun to gain ground in the educational field, and therefore, the main objective of the study is to find out how gamification promotes inclusion in the classroom, since inclusive education is fostered in this context. The process of the qualitative research has been based, first, on establishing a theoretical framework, which has enabled the study of inclusive education, gamification, and the close relationship between the two concepts. After establishing the theoretical background, a case study has been carried out by means of interviews to teachers and the analysis of their programs. The findings have concluded that gamification is a useful instrument to promote inclusion in primary school classrooms.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent128 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherLudificació -- Educació primàriaes
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherMotivació (Psicologia)es
dc.titleLa gamificació: una eina inclusiva a l’educació primàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint