Com canalitzar les emocions a través de la música en l’etapa d’Educació Primària
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2021Resum
Aquest treball, busca per una banda, investigar la influència que té la música en
relació amb les emocions de l'ésser humà, concretament, amb infants i adolescents.
Per altra banda, observar i analitzar l’impacte que crea sobre aquestes.
Per realitzar-ho, es partirà d’una base teòrica en la qual s’analitzaran diferents punts.
En primer lloc, que és l’educació emocional, i en quines subdivisions es classifica, en
segon lloc, en què es basa la intel·ligència emocional, i quins factors hi intervenen,
tant en els infants com en els docents. En tercer lloc, i no menys important que la
resta, s’analitzarà la relació que té la música amb les emocions, i quin grau
d’importància té aquesta en la facilitat de canalitzar-les.
Després de la fonamentació teòrica, s’explicarà l’estudi de cas a partir de les
entrevistes realitzades als infants de l’Escola Maria Mercè Marçal de Tàrrega.
Finalment, el treball conclourà amb l’anàlisi dels resultats, la interpretació i les
conclusions que se n’extreuen.
This work on the one hand seeks to investigate the influence that music has in relation
to the emotions on humans, in particular to infants and adolescents and on the other
hand to observe and analyze the impact that creates on them.
In order to achieve it will be base on a theoretical basis in wich we will analyze different
aspects, first of all the emotional inteligence and the subdivisions in which it is
classified in second place what emotional intelligence is based on and which factors
are involved in infants and adolescents and the last one but not least and analysis of
the association between music and emotions and how important is music to channel
them.
After the theorical base I’ll explain a case study trought interviews carried out with
infants of first stage of primary education. Finally, the work will conclude with and
analysis of the results and some conclusions.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Intel·ligència emocional
Educació emocional -- Educació primària
Música en l'ensenyament
Pàgines
133 p.
Nota
Curs 2020-2021
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats