Mostra el registre parcial de l'element
Com canalitzar les emocions a través de la música en l’etapa d’Educació Primària
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Bergadà Sánchez, Joan | |
dc.date.accessioned | 2021-07-20T08:15:57Z | |
dc.date.available | 2021-07-20T08:15:57Z | |
dc.date.created | 2021 | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6693 | |
dc.description | Curs 2020-2021 | es |
dc.description.abstract | Aquest treball, busca per una banda, investigar la influència que té la música en relació amb les emocions de l'ésser humà, concretament, amb infants i adolescents. Per altra banda, observar i analitzar l’impacte que crea sobre aquestes. Per realitzar-ho, es partirà d’una base teòrica en la qual s’analitzaran diferents punts. En primer lloc, que és l’educació emocional, i en quines subdivisions es classifica, en segon lloc, en què es basa la intel·ligència emocional, i quins factors hi intervenen, tant en els infants com en els docents. En tercer lloc, i no menys important que la resta, s’analitzarà la relació que té la música amb les emocions, i quin grau d’importància té aquesta en la facilitat de canalitzar-les. Després de la fonamentació teòrica, s’explicarà l’estudi de cas a partir de les entrevistes realitzades als infants de l’Escola Maria Mercè Marçal de Tàrrega. Finalment, el treball conclourà amb l’anàlisi dels resultats, la interpretació i les conclusions que se n’extreuen. | es |
dc.description.abstract | This work on the one hand seeks to investigate the influence that music has in relation to the emotions on humans, in particular to infants and adolescents and on the other hand to observe and analyze the impact that creates on them. In order to achieve it will be base on a theoretical basis in wich we will analyze different aspects, first of all the emotional inteligence and the subdivisions in which it is classified in second place what emotional intelligence is based on and which factors are involved in infants and adolescents and the last one but not least and analysis of the association between music and emotions and how important is music to channel them. After the theorical base I’ll explain a case study trought interviews carried out with infants of first stage of primary education. Finally, the work will conclude with and analysis of the results and some conclusions. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 133 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Intel·ligència emocional | es |
dc.subject.other | Educació emocional -- Educació primària | es |
dc.subject.other | Música en l'ensenyament | es |
dc.title | Com canalitzar les emocions a través de la música en l’etapa d’Educació Primària | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |