Barreres de la dansa a l'Educació Primària
Author
Other authors
Publication date
2021-05-14Abstract
Hi ha molts i moltes alumnes que presenten una gran dificultat a l’hora de treballar
l'expressió corporal i la dansa a l’aula, sobretot si aquesta tracta temes que tenen a
veure amb la improvisació. Aquesta dificultat, en molts casos, es presenta com una
conseqüència de les barreres que manifesten els i les alumnes, o, per altra banda, de les
barreres que els hi són atorgades per part dels i de les mestres. Com a docents, aquests
han de formar als alumnes perquè siguin capaços i capaces de tenir curiositat per
explorar el seu cos, fer una autorevisió i prendre consciència d'aquest perquè sense
conèixer el nostre cos no podrem desenvolupar tot el nostre potencial, però per
aconseguir-ho, també ho haurem de fer nosaltres.
There are many students who have great difficulties when it comes to activties like body
language and dance at the classroom, especially if it deals with issues that have to do
with improvisation. This difficulty, in many cases, is presented as a consequence of the
barriers that the students manifest, or, on the other hand, of the barriers that are
granted to them by the teachers. As teachers, we must encourage students to be able to
be curious to explore their body, do a self-check and raise awareness of it because
without knowledge of our body we will not be able to develop our full potential, but to
achieve it, we will also have to.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Dansa -- Educació primària
Pages
43 p.
Note
Curs 2020-2021
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats