Anàlisi de l’activitat científica que promouen les caixes d’aprenentatge
Author
Other authors
Publication date
2021-05Abstract
Aquesta recerca neix amb la finalitat de descriure i comprendre l’activitat científica que es genera amb l’ús de les caixes d’aprenentatge, una manera d’ensenyar i aprendre ciències a l’educació primària que actualment està força estesa en el panorama educatiu. Les dades s’obtenen d’una caixa concreta analitzada des de tres fonts diferents: el guió que els infants han de seguir, les produccions dels nens i nenes, i l’observació del funcionament d’aula de la caixa. El conjunt d’aquestes dades permet establir el potencial d’activitat científica que ofereix la caixa i la dinàmica d’activitat científica real que promou el seu ús a l’aula, assolint així l’objectiu general de l’estudi.
This research aims to describe and comprehend the scientific activity generated by the use of learning boxes, a widespread way to teach and learn science in primary school. Data are obtained from a specific box analysed from three different sources: the guide that children need to follow, their productions and the functioning of the box in class. These data enable to establish the potential of scientific activity offered by the box and the real dynamics generated by its use, reaching therefore the goal of this research.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Ciència -- Educació primària
Pràctiques pedagògiques -- Educació primària
Pages
108 p.
Note
Curs 2020-2021
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats