Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorRodenas Monge, Noelia
dc.date.accessioned2021-09-14T18:33:44Z
dc.date.available2021-09-14T18:33:44Z
dc.date.created2021-05-21
dc.date.issued2021-05-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6752
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractAquest pla d’empresa s’ha desenvolupat per explicar detalladament el nou projecte sociocultural nascut a la comarca del Pla de l’Estany, “Estany d’Idees”, un espai on connectar diferents àmbits com el negoci, la cultura, el lleure i la societat per establir relacions d’inter cooperació que retornin a la població plaestanyenca i als seus agents socials, i promogui el sentiment de pertinença amb el seu territori. S’ha desenvolupat una anàlisi externa molt exhaustiva tenint en compte el context social actual a conseqüència de la COVID-19, i ens hem endinsat en diversos punts rellevants de l’entorn del projecte com l’àmbit sociocultural, el mediambiental o l’econòmic. Seguidament s’ha realitzat un estudi de mercat on s’han extret les característiques demogràfiques de la zona geogràfica potencial del projecte i s’han cercat els equipaments culturals de la comarca (Centre cívics i altres projectes privats) per conèixer quina és la cartera d’activitats i tallers disponibles. Aquests dos tipus d’estudi ens han permès redactar un DAFO per conèixer els nínxols de mercats amb més carència al territori i els hem convertit en els valors afegits de l’espai. Paral·lelament s’han configurat els perfils potencials dels consumidors i s’han calculat 3 estimacions de vendes per a 3 escenaris diferents (optimista, moderat i pessimista) en base al nombre d’usuaris per taller i la cessió de lloguer de diferents espais d’Estany d’Idees. A l’hora d’establir l’estratègia i les accions previstes per iniciar la nostra activitat s’ha redactat el pla de màrqueting on s’ha definit la intenció del servei a oferir, s’ha creat la identitat corporativa i els seus elements i s’ha aplicat una estratègia de preus que últimament està en tendència en àmbits socials, culturals i comunitaris, i que es coneix com el banc del temps. També ’ha redactat un pla d’operacions molt detallat on s’aprecien elements que ens permetran fer-nos una idea de les característiques estructurals i financeres de l’espai (plànols, llistat de despeses, definició dels espais, etc.) Finalment s’efectuaran els càlculs necessaris per a realitzar el pla econòmic financer del primer any de vida del projecte. Després de comprovar 3 escenaris diferents, s’ha pogut concloure que l’escenari moderat és el que garanteix la viabilitat del projecte.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent145 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEmpreses -- Creacióes
dc.titlePla d'empresa: creació d'un espai cultural al Pla de l'Estany a partir de la rehabilitació d'un espai buit "Estany d'idees"es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix