Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorVila Ballús, David
dc.date.accessioned2021-11-24T15:45:06Z
dc.date.available2021-11-24T15:45:06Z
dc.date.created2021-05-10
dc.date.issued2021-05-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6809
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractL’estudi pretén descriure i explicar la incidència de l’aprenentatge cooperatiu a les aules, així com identificar d’altres actuacions que afavoreixen els processos d’inclusió de l’alumnat. La present investigació segueix un paradigma interpretatiu a partir d’una aproximació qualitativa. Per a l’aproximació a l’objecte d’estudi, es porta a terme un estudi de casos múltiples en dos centres d’educació secundària obligatòria. Els resultats han permès definir que no podem obviar altres actuacions que també afavoreixen la inclusió, a banda de l’aprenentatge cooperatiu. Tot i això, s’identifica que no tot l’alumnat es troba inclòs a les aules ordinàries. En aquest sentit, s’arriba a la conclusió de desenvolupar processos de millora en la implementació de dissenys de pràctiques educatives, acords a una visió inclusiva de l’educació escolar, tot afavorint els aprenentatges significatius i la socialització de l’alumnat.es
dc.description.abstractThe purpose of this study is to analyse the incidence of cooperative learning in schools as well as identify other actions that boost the inclusion of all the students. The methodology follows an interpretative paradigm based on a qualitative analysis done through a multiple-case study in two different secondary schools. The results have demonstrated that there are other interventions that influence inclusion besides the cooperative learning. This study proves that not all the students are included in ordinary classrooms. In this sense, we can reach the conclusion that it is necessary to carry out different improvements in the designs of educational practices which allow the achievement of a significative learning and the socialisation of the student body.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent72es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherAtenció a la diversitates
dc.subject.otherAprenentatge -- Treball en equipes
dc.titleCom l'aprenentatge cooperatiu contribueix a incloure a l'aula ordinària a alumnes amb dificultats d'aprenentatgees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint