Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorMoreno Gil, Anabel
dc.date.accessioned2021-12-03T11:15:19Z
dc.date.available2021-12-03T11:15:19Z
dc.date.created2021-06
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6840
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractGifted and talented students are often overlooked by our schools. This study aims to shed light on the term gifted and outline some of the strategies and approaches that may be used to foster motivation in gifted students in the area of foreign language learning. In order to do so, a qualitative study will be presented. The sample consisted of five gifted students from the level of secondary education and upper-level high school, five language teachers, a psychologist specialized in giftedness who is also a school counselor, and an educational inspector. The data was obtained through customized interviews and processed using charts created ad hoc. The results of the study indicate that gifted students require differentiated learning through tasks, materials, and methodologies that stimulate their abilities properly. However, drastic adaptations, such as flexibilization, must be considered carefully because they may be counterproductive. Finally, some guidelines for EFL teachers are provided to help them maximize their students’ learning and boost their motivation.es
dc.description.abstractL’alumnat amb altes capacitats sovint passa desapercebut als nostres instituts. Aquest estudi pretén aclarir el concepte altes capacitats i proporcionar pautes que poden servir per fomentar la motivació en l’aprenentatge de llengües. Per assolir l’objectiu, es va dur a terme una recerca qualitativa. La mostra va consistir en: cinc estudiants amb altes capacitats de secundària i batxillerat, cinc docents de llengües, un psicòleg especialista en altes capacitats que a més exercia d’orientador psicopedagògic i una inspectora d’educació. Per obtenir la informació es van dissenyar entrevistes personalitzades, i per analitzar-la, es van fer servir taules creades ad hoc. Els resultats van concloure que l’alumnat amb altes capacitats requereix una instrucció diferenciada basada en tasques, materials i metodologies diversos que estimulin adequadament les seves habilitats. No obstant això, adaptacions dràstiques com la flexibilització poden resultar contraproduents. A més, utilitzar la llengua com a vehicle per explorar els seus interessos contribueix a augmentar-ne la motivació. Finalment, s’inclouen pautes adreçades als docents de llengües que els poden ser útils per fomentar l’aprenentatge i motivació de l’alumnat.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherAltes capacitatses
dc.subject.otherEnsenyament de llengüeses
dc.subject.otherNecessitats educativeses
dc.subject.otherMotivacióes
dc.titleGiftedness: Educational needs and strategies to foster motivation in foreign language learninges
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Àngel Raluy Alonso
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix