Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorTorrentallé Riba, Emma
dc.date.accessioned2021-12-15T07:49:53Z
dc.date.available2021-12-15T07:49:53Z
dc.date.created2021-06-04
dc.date.issued2021-06-04
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6851
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractAquest estudi investiga l’ensenyament-aprenentatge de la formació de paraules entre els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Escola Marta Mata de Torelló, a través del treball per projectes. Els objectius d’aquest article són comprovar si aquesta metodologia és significativa per a l’aprenentatge gramatical, observar els criteris lingüístics que utilitzen els alumnes i conèixer les creences de l’alumat sobre el treball per projectes. Per obtenir les dades s’han utilitzat quatre instruments: un qüestionari i una prova escrita dirigida als alumnes de 1r d’ESO, una entrevista semiestructurada adreçada a quatre parelles d’alumnes i una entrevista a la coordinadora de projectes. Els resultats demostren que el treball per projectes és significatiu, ja que permet que els alumnes interactuïn entre ells i facin explícita la reflexió metalingüística.es
dc.description.abstracthis article investigates the word formation teaching-learning process through project based learning among first year high school students from Institut Escola Marta Mata in Torelló. The objectives of this article are to check if this methodology is effective for grammar learning, to observe the linguistic criteria used by students and to find out the student’s beliefs about project-based learning. Four instruments were used to obtain the data: a questionnaire and a written test aimed at first year high school students, a semi structured interview addressed to four pairs of students and an interview with the project coordinator. The results show that project-based learning is effective as it allows students to interact with each other and make metalinguistic reflection explicit.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent28 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherGramàtica -- Ensenyamentes
dc.subject.otherTreball per projecteses
dc.subject.otherMetalingüísticaes
dc.subject.otherFormació de parauleses
dc.subject.otherEducació secundàriaes
dc.titleL’ensenyament-aprenentatge de la formació de paraules a través del treball per projectes a primer d’ESOes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Mariona Casas Deseuras
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Tots els drets reservats
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir