dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | |
dc.contributor.author | Torrentallé Riba, Emma | |
dc.date.accessioned | 2021-12-15T07:49:53Z | |
dc.date.available | 2021-12-15T07:49:53Z | |
dc.date.created | 2021-06-04 | |
dc.date.issued | 2021-06-04 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6851 | |
dc.description | Curs 2020-2021 | es |
dc.description.abstract | Aquest estudi investiga l’ensenyament-aprenentatge de la formació de paraules entre els
alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Escola Marta Mata de Torelló, a través del treball per
projectes. Els objectius d’aquest article són comprovar si aquesta metodologia és
significativa per a l’aprenentatge gramatical, observar els criteris lingüístics que utilitzen
els alumnes i conèixer les creences de l’alumat sobre el treball per projectes. Per obtenir
les dades s’han utilitzat quatre instruments: un qüestionari i una prova escrita dirigida als
alumnes de 1r d’ESO, una entrevista semiestructurada adreçada a quatre parelles
d’alumnes i una entrevista a la coordinadora de projectes. Els resultats demostren que el
treball per projectes és significatiu, ja que permet que els alumnes interactuïn entre ells i
facin explícita la reflexió metalingüística. | es |
dc.description.abstract | his article investigates the word formation teaching-learning process through project based learning among first year high school students from Institut Escola Marta Mata in
Torelló. The objectives of this article are to check if this methodology is effective for
grammar learning, to observe the linguistic criteria used by students and to find out the
student’s beliefs about project-based learning. Four instruments were used to obtain the
data: a questionnaire and a written test aimed at first year high school students, a semi structured interview addressed to four pairs of students and an interview with the project
coordinator. The results show that project-based learning is effective as it allows students
to interact with each other and make metalinguistic reflection explicit. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 28 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Gramàtica -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Treball per projectes | es |
dc.subject.other | Metalingüística | es |
dc.subject.other | Formació de paraules | es |
dc.subject.other | Educació secundària | es |
dc.title | L’ensenyament-aprenentatge de la formació de paraules a través del treball per projectes a primer d’ESO | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.description.version | Director/a: Mariona Casas Deseuras | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |