Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorRiera Ventura, Laura
dc.date.accessioned2021-12-15T11:29:17Z
dc.date.available2021-12-15T11:29:17Z
dc.date.created2021-05
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6859
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractForeign language learning and proficiency has been widely regarded as being of great importance for students to become competent citizens in a multilingual society. However, several factors might influence this process of language learning, and motivation and exposure are among the most important. CLIL was introduced as a way of increasing exposure and providing students with real contexts to use the language. In this context, this paper aimed to analyse the students‟ attitudes towards the use of CLIL in their biology lessons, as well as studying how this methodology was carried out and how it affected their perceived learning outcomes. In order to gather evidence, a case study was carried out through interviews and passive observation, which provided qualitative data. The results confirmed that CLIL increased the students‟ motivation towards the learning of English and that their confidence with the language increased.es
dc.description.abstractPer tal que els estudiants puguin esdevenir ciutadans competents en una societat multilingüe, es considera que l‟aprenentatge i domini d‟una llengua estrangera són de vital importància. De totes maneres, hi ha diferents factors que poden influir en aquest aprenentatge, i la motivació i exposició són uns dels més importants. La metodologia AICLE va ser introduïda com a mètode per augmentar aquesta exposició i per oferir als alumnes contextos reals per utilitzar l‟idioma. En aquesta línia, l‟objectiu d‟aquest article ha estat analitzar les actituds de l‟alumnat pel que fa a l‟ús d‟AICLE durant les classes de biologia, així com estudiar com aquesta metodologia es du a terme i com afecta els seus resultats d‟aprenentatge. Per recollir evidències, s‟ha dut a terme un estudi de cas a través d‟entrevistes i una observació passiva, que han proporcionat dades qualitatives. Els resultats han confirmat que l‟ús d‟AICLE augmenta la motivació de l‟alumnat pel que fa a l‟aprenentatge de l‟anglès, i que la seva confiança amb l‟ús de l‟idioma ha incrementat.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent34 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherAICLE biologiaes
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentes
dc.subject.otherLlenguatge i llengües -- Adquisicióes
dc.subject.otherEducació secundàriaes
dc.subject.otherMotivacióes
dc.titleEffects of CLIL on the students’ motivation and learning of English as a foreign languagees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirectora/a: Llorenç Comajoan Colomé & Anna M. Vallbona González
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Tots els drets reservats
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir