Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorMolist Gomez, Alfons
dc.date.accessioned2022-01-27T10:27:40Z
dc.date.available2022-01-27T10:27:40Z
dc.date.created2021-05
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6999
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractMagnum és una marca de gelats que forma part de la companyia Frigo (Heartbrand) especialitzada en gelats de vainilla recoberts de xocolata, tot i que al llarg dels anys, han anat innovant llançant noves varietats de productes per a satisfer els paladars més sofisticats en el món dels gelats. Tot i els esforços del mercat per desestacionalitzar el consum de gelat, és evident que, durant l’època més freda de l’any mai s’arribaran a consumir la mateixa quantitat de gelat que a l’estiu. Per aquest motiu, he executat aquest pla de màrqueting per una nova línia de bombons Magnum. Amb aquest nou producte, la marca podrà augmentar les seves vendes a l’hivern, potenciant d’aquesta manera la imatge de marca intentant que s'associï amb el món del plaer derivat de la xocolata i no només amb els gelats. El que volem aconseguir amb aquest pla de màrqueting és introduir-nos en el mercat dels bombons a Espanya per aconseguir majors beneficis econòmics per a la marca Frigo com pel grup Unilever. Volem aconseguir una quota del 10% del total del mercat i que la població associï el nou producte amb la marca Magnum. Per arribar a la creació d’aquest nou producte, ha estat necessària una bona recerca, tant en l’àmbit intern com extern per analitzar tots els elements que envolten al producte i a la marca i extreure unes hipòtesis que ens han portat al disseny d’aquest producte. Per assolir els objectius que ens hem plantejat en aquest pla de màrqueting hem dissenyat un seguit d’accions, per donar a conèixer el producte, crear interès en tastar-lo i incentivar a la compra. Totes aquestes accions tindran un pressupost estimat de 3.431.000 €.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent121 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherPublicitates
dc.subject.otherEmpreses -- Creacióes
dc.subject.otherAliments -- Indústria i comerçes
dc.titlePla de màrqueting: new brand line de la marca Magnumes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint