Show simple item record

dc.contributor.authorDorca Mercader, Dolors
dc.date.accessioned2022-02-28T10:05:55Z
dc.date.available2022-02-28T10:05:55Z
dc.date.created2022-01-11
dc.date.issued2022-01-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7023
dc.descriptionPrograma de Doctorat: Innovació i Intervenció Educativeses
dc.description.abstractL’objectiu principal d’aquesta recerca és indagar sobre la incidència del Programa CA/AC en l’organització de l’activitat educativa a l’aula amb estructures cooperatives; i en la percepció del professorat sobre l’aprenentatge cooperatiu en la millora del procés d’Ensenyament-Aprenentatge de tot l’alumnat i de l’alumnat que troba més barreres a l’aprenentatge i la participació. S’ha desenvolupat mitjançant un «estudi de casos» descriptiu en un centre d’ESO que combina la descripció quantitativa i qualitativa. Les dades obtingudes dels professors/es informants ens permeten concloure, per una banda, que l’organització de les activitats a l’aula amb estructures cooperatives presenta un desenvolupament desigual; i per altra, que el professorat percep millores en el procés d’Ensenyament-Aprenentatge, de manera molt rellevant en l’activitat d’aprenentatge, tant de tot l’alumnat, com de l’alumnat que troba més barreres a l’aprenentatge i la participació.es
dc.description.abstractThe main aim of this research is to enquire into the impact of the Programme CL/LC on the organisation of the educational activity by using cooperative frames in the classrooms; and the perception the teachers have on the improvement achieved by all the students but specially, those with more trouble in learning and participating during the teaching-learning process by learning cooperatively. It has been developed through a descriptive “cases study” in a secondary school which combines quantitative and qualitative description. On the one hand, the data obtained from the teachers who took part in the study enable us to conclude that the organisation of the activities in the classrooms by using cooperative frames entails an unequal development. On the other hand, the faculty notice improvements in the whole student body even in those students with learning and participation troubles throughout the teaching-learning process, especially in the learning activity.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent248es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherAprenentatgees
dc.subject.otherEducació secundària obligatòriaes
dc.subject.otherEnsenyamentes
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.titleEl Programa Cooperar per Aprendre / Aprendre a Cooperar (CA/AC) en un centre d'ESO: canvis i millores al procés d'Ensenyament-Aprenentatgees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.embargo.terms12 mesoses
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.directorLago, José Ramón


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint