Anàlisi de la Conjuntura del Consum a Vic. Estudi de camp, recerca i formació continuada
Publication date
1996-11Abstract
El Servei d'Estudis, Recerca i Formació Continuada dels Estudis Universitaris de Vic
presentem ambles pagines que segueixen, el projecte "Analisi de la Conjuntura de Consum de
Vic", que contribuira al millor coneixement de l'evolució del consum privat a la nostra
ciutat.
Les tres primeres parts de l'informe descriuen tot el procés de recerca i discussió per tal
d'arribar al disseny dels producte finals que presentem.
La resta de l'informe esta dedicada exclusivament a presentar aquests productes finals i a donar
a coneixer tot el seu procés d'elaboració així com el tractament de les dades per tal
d'arribar als resultats que presentem.
Abans d'avarn;:ar més, pero, voldríem agrair la participació dels comerciants que han aprovat
la nostra idea i que han fet possible que l' "Analisi de la Conjuntura de Consum de
Vic" s'hagi convertit en una realitat.
Agrair la coHaboració de les associacions de comerciants del Remei, de Centre Vic, del Mercat
Municipal, i del Gremi d'Hostaleria d'Osona. La seva va ser puntal en les primeres fases del
projecte, i en general va facilitar el contacte amb els seus associats.
I agrair també de forma molt especial la coHaboració de les estudiants dels Estudis
Universitaris de Vic, Mireia Ammetller, Sonia Martí i Montse Orozco que van realitzar el
treball de camp amb una empenta i iniciativa admirables.
Document Type
Master's final project
Language
Catalan
Pages
44 p.
Publisher
Estudis Universitaris de Vic. Escola Universitària d'Estudis Empresarials d'Osona
This item appears in the following Collection(s)
- Treballs [28]
Rights
Tots els drets reservats