Now showing items 1-5 of 5

    • Anàlisi de la Conjuntura del Consum a Vic. Estudi de camp, recerca i formació continuada 

      Lladó, Antoni; Morral Palacín, Noemí; Roig Solé, Ramon (1996-11)
      El Servei d'Estudis, Recerca i Formació Continuada dels Estudis Universitaris de Vic presentem ambles pagines que segueixen, el projecte "Analisi de la Conjuntura de Consum de Vic", que ...
    • Comarca d'Osona : Evolució Econòmica i Mercat de Treball 

      Estudis Universitaris de Vic. Escola Universitària d'Estudis Empresarials d'Osona (1996-12)
    • Directrius per a la formació ocupacional 

      Observatori del Mercat de Treball de la Comarca d'Osona; Ajuntament de Manlleu; Ajuntament de Roda de Ter; Consell Comarcal d'Osona; IMPEVIC (1999-03-01)
      Aquest projecte neix com a conseqüencia de la voluntat deis promotors de l'Observatori del Mercat de Treball de la Comarca d'Osona de millorar la formació ocupacional impartida a la comarca, i aconseguir ...
    • Model d'atractivitat comercial de Vic : Els hàbits de compra a Osona 

      Universitat de Vic. Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques (1999-03)
      En el marc del projecte Analisi de la conjuntura del consum a Vic es va fer, durant l'any 1997, un estudi deis habits de compra de la població osonenca, incloent, també, les ciutats ...
    • Pla de desenvolupament local de Roda de Ter: Diagnosi 

      Universitat de Vic. Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques (1998-06)
      Els municipis són realitats socioeconomiques que estan en contínua transformació, elements vius que s'han d'anar adaptant als canvis, de tot tipus, que es produeixen en l'actualitat. Per tant, un municipi ...