Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Psicologia
dc.contributor.authorVila Saborit, Berta
dc.date.accessioned2022-05-23T12:21:10Z
dc.date.available2022-05-23T12:21:10Z
dc.date.created2021-09-28
dc.date.issued2021-09-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7077
dc.descriptionPrograma de Doctorat: Innovació i Intervenció Educativescat
dc.description.abstractLa tesi recull, analitza i clasifica la xarxa d’interaccions que es produeixen entre els infants a d’1 a 3 anys i mig de vida dins el context d’escola, un espai educatiu col·lectiu per aprendre de i amb els altres coetanis. Es fa una recerca qualitativa a través de dos estudis de cas, una escola Montessori i escola bressol innovadora, mitjançant l’observació directa i sistematitzada dels dos centres. La investigació inclou una taula d’anàlisi de la qualitat pedagògica de l’ambient educatiu. La recerca aprofundeix en les tipologies i les característiques de les interaccions primerenques entre els infants en una situació natural. A partir de l’anàlisi de les relacions es demostra el valor sociocognitiu i les aportacions que aquestes interaccions fan al desenvolupament dels infants. Els resultats obtinguts en aquesta recerca donen compte de la varietat de forma, durada i complexitat de les interaccions que s'estableixen entre nens i nenes en les dues escoles.es
dc.description.abstractThe thesis collects, analyses and classifies the network of interactions that take place within children from 1 to 3 and a half years old in the context of the kindergarten, a collective educational space where to learn from, and with other peers. A qualitative observational-systematised research is carried out through two case studies: a Montessori school and an innovative kindergarten. The research includes an analysis table to assess the pedagogical quality of the educational environment. Furthermore, it delves into the typologies and characteristics of early interactions between children in a non-experimental situation. The analysis of the relationships demonstrates the socio-cognitive value and the contributions that these interactions make to the infants’ development. The results obtained in this research show the variety of form, duration and complexity of the interactions established between children in the two schools.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent516 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.subject.otherMontessori, Mètode dees
dc.subject.otherIntersubjectivitates
dc.subject.otherEntorn escolares
dc.titleCréixer junts: les interaccions entre infants d'1 a 3 anys: Dos estudis de cas: Montessori Schoolhouse i Escola Bressol Municipal Pa amb Xocolataes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.embargo.terms12 mesoses
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.directorMoix Puig, Dolores Montserrat
dc.contributor.directorBernal, M. Carme


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix