Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
dc.contributor.authorCasas-Deseures, Mariona
dc.date.accessioned2022-12-12T11:03:17Z
dc.date.available2022-12-12T11:03:17Z
dc.date.created2022
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-84-9766-795-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7141
dc.descriptionLa coordinació del llibre és a càrrec de Mariona Casas-Deseures, investigadora principal (IP) de la recerca. Els 35 autors que participen en aquest volum són, per ordre alfabètic: Mariona Casas-Deseures, Josep Castillo Adrián, Laura Comajoan Compte, Laia Cortés Soler, Francesca Davoli, Esther Fatsini Matheu, Aida Font Santamaria, Cecília Font Vila, Elisabet Franquesa Roca, Mireia Guiteras Folgarolas, Montse Maestre Casadesús, M. Mercè Martínez Expósito, Rosa M. Montañez Urgell, Marta Muñoz Estrada, M. Glòria Olmos Martínez, Gemma Oriol Musoll, Mireia Planàs Serradell, Mireia Planas Vila, Antoni Portell Llorca, Mireia Pou Pujol, Sira Puig Vall, Maite Pujol Mongay, Eduard Ramírez Banzo, M. Mar Rodríguez Boté, Elisabet Rosell Rovira, Mercè Sáez Garcia, Teresa Segués, Anna Maria Serra Raurell, Itxaso Tellado, Mariona Torner Lasalle, Anna Vallbona González, M. Glòria Varela Manubens, Berta Vila-Saborit, Joan Soler Mata i Antoni Tort Bardolet.
dc.description.abstractAquest llibre recull l’experiència de la recerca La mentoria i la identitat docent emergent en els estudiants dels graus de Mestre de la UVic-UCC (2017 ARMIF 00025), portada a terme durant tres cursos acadèmics (2018-2021) entre la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia (FETEP) de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) i els centres d’educació infantil i primària de la ciutat de Vic. L’objectiu era explorar nous formats d’interrelació entre la universitat i les escoles per contribuir, cadascú des de la seva expertesa i en un marc de construcció de coneixement entre iguals, a desenvolupar la identitat docent dels futurs mestres. Els setze capítols que configuren aquest volum, signats per trenta-cinc autores i autors, presenten una visió calidoscòpica d’aquest fascinant projecte, que va implicar més de tres-cents cinquanta participants, entre estudiants dels graus de Mestre, docents de les escoles de Vic i professorat de la facultat. El títol del llibre, Mestres del present acompanyant mestres del futur. L’experiència de la mentoria a les escoles de Vic (2018-2021), posa en relleu fins a quin punt compartir context, expectatives i aprenentatges en un entorn de confiança faciliten aquesta corresponsabilitat, que ha marcat un abans i un després en la formació inicial de mestres a la UVic-UCC.ca
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent222 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya; Eumo Editoriales
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMestreses
dc.subject.otherMestres i alumneses
dc.subject.otherMestres -- Formacióes
dc.subject.otherEducació -- Històriaes
dc.titleMestres del present acompanyant mestres del futur: L’experiència de la mentoria a les escoles de Vic (2018-2021)es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookes
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/publishedVersiones


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir