Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorBosch Ponsa, Èrica
dc.contributor.authorGaret Argila, Aina
dc.contributor.authorResina Sánchez, Maria
dc.date.accessioned2023-01-11T10:37:06Z
dc.date.available2023-01-11T10:37:06Z
dc.date.created2022-05
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7153
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractA la societat d’avui en dia, la qual està força influenciada pel masclisme, moltes dones no se senten a gust o segures en diversos espais, especialment en aquells compartits amb homes. A partir d’aquesta vivència que patim sovint, podem observar que actualment manquen espais dedicats únicament per aquest gènere, en els que aquestes se sentin protagonistes i segures i, el més important, on puguin gaudir de temps a soles o bé amb amigues. Per aquest motiu, Magnum vol oferir una experiència única als seus usuaris aprofitant aquesta falta d’espais a la societat i complementant la seva estratègia amb el valor social de l’empoderament de la dona a través d’un POS flagstore experiencial i d'entreteniment, un espai dedicat principalment a les dones millennials. Per aquest motiu, l’objectiu d’aquest projecte de final de grau, presentat a través de l’agència que hem creat; Moon Agency, és aportar aquest nou valor social a través d’una nova forma de comunicació i consum a Magnum. A partir d’aquí, neix Mondo, oferint un nou servei a les dones a través d’un espai en què se sentin empoderades, lliures i segures. Gràcies a Mondo, Magnum es posicionarà en el Top of Mind de les usuàries, creant un vincle entre el target i la marca amb l’objectiu d’aconseguir que la marca es converteixi en lovemark. Per altra banda, aquest projecte també consta del pla de comunicació i màrqueting de la campanya de llançament de Mondo, el nou POS Flagstore Experiencial i d’Entreteniment per tal de donar a conèixer el nou espai i d’impactar correctament al públic desitjat.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent661 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherXocolata -- Indústria i comerçes
dc.subject.otherDoneses
dc.subject.otherComunicacióes
dc.subject.otherCampanyes publicitàrieses
dc.titleCreació i campanya de llançament d'un pos flagstore experiencial i d'entreteniment de la marca Magnum enfocat a l'empoderament de les doneses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix