Pla de comunicació i re-branding de Flor del Delta
Other authors
Publication date
2022-05Abstract
Per a la realització del Treball de Final de Grau vam decidir escollir Flor del Delta, una marca catalana, poc coneguda
dins el territori, però amb un gran potencial per explotar, gràcies a la gran qualitat del producte i de l'espai on
s'ubica.
Actualment, hi ha una gran tendència cap al consum de productes saludables, de proximitat i ecològics. Flor del
Delta compleix amb totes aquestes caracteristiques, ja que compta amb un tipus de sal que per naturalesa ja té els
oligoelements necessaris per al nostre organisme. A més, la producció de la sal es fa íntegrament al Delta de l'Ebre
mitjançant processos 100% naturals i la recol·lecta es fa de manera manual. El seu impacte en el medi ambient és el
mínim, ja que per la seva producció únicament es necessita sol i vent. Per tots aquests motius i per la pròpia
estima cap al territori, Flor del Delta era la marca perfecta per aplicar tots els coneixements adquirits durant el grau.
La metodologia per elaborar aquest projecte s'ha basat en dos marcs, un teòric on s'ha fet la recerca d'informació i
l'anàlisi, i un de pràctic, on hem creat i desenvolupat tota la campanya.
L'objectiu principal del treball, en un principi, era posicionar Flor del Delta com un producte tradicional i gourmet, no
obstant un cop finalitzada tota la fase d'investigació vam poder descobrir que el principal potencial de la marca
estava a posicionar-la com una marca de proximitat i Gourmet. D'aquesta manera es desmarca de la competència
i fidelitza al consumidor català.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Construcció de marca (Màrqueting)
Productes gurmet -- Indústria i comerç
Sal -- Indústria i comerç
Comunicació
Pages
293 p.
Note
Curs 2021-2022
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca