Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorMora Centelles, Gemma
dc.date.accessioned2023-01-31T19:33:45Z
dc.date.available2023-01-31T19:33:45Z
dc.date.created2022-05-13
dc.date.issued2022-05-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7179
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractL’escola és un reflex de les actuacions i pràctiques de la societat on vivim. En aquest sentit, des dels centres educatius cal educar i vetllar per fer accessible l’aprenentatge i garantir el benestar personal de tot l’alumnat. Una manera de treballar aquests aspectes a l’escola és des de la metodologia de les intel·ligències múltiples, la qual és l’objecte d’estudi del plantejament i l’elaboració del present Treball Final de Grau (TFG). L’estudi es realitza a partir de l’experiència d’un centre escolar de la província de Barcelona. D’aquesta manera, en primer lloc, es presenta la fonamentació teòrica de la temàtica estudiada, que després va acompanyada d’una investigació quantitativa i qualitativa que, mitjançant la realització d’un conjunt de qüestionaris i una entrevista, permet sustentar de coneixements professionals i evidències reals la recerca. Els resultats adquirits mostren la complementació de les informacions teòriques amb les dades exposades per part dels professionals, i la significació de treballar i formar-se en la temàtica tractada, i d’aquesta manera, poder afirmar que les intel·ligències múltiples permeten incloure i augmentar la motivació de tot l’alumnat dins les aules i l’entorn escolar.es
dc.description.abstractThe school is a reflection of the actions and practices of the society in which we live. In this sense, from educational centers it is necessary to educate and strive to make learning accessible and guaranteeing the personal well-being of all students. One way of working on these aspects at school is through the methodology of multiple intelligences, which is the object of study of the approach and the elaboration of this Final Degree Project (TFG). The study is based on the experience of a school in the province of Barcelona. In this way, first of all, the theoretical foundation of the studied topic is presented, which is then accompanied by a quantitative and qualitative research that, by means of a set of questionnaires and an interview, allows to support the research with professional knowledge and real evidence. The acquired results show the complementation of the theoretical information with the data presented by the professionals, and the significance of working and training in the subject treated, and in this way, to be able to affirm that multiple intelligences allow to include and increase the motivation of all the students in the classroom and the school environment.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent87 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherIntel·ligències múltipleses
dc.subject.otherProfessors -- Formacióes
dc.subject.otherMotivacióes
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherEducació primària
dc.titleAnàlisi de la pràctica educativa d un centre escolar que treballa des de la teoria de les intel·ligències múltipleses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir