Mostrar el registro sencillo del ítem
El Joc de Rol com a metodologia per l’aprenentatge musical a l’aula de primària
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Gallego Louzao, Nil | |
dc.date.accessioned | 2023-02-02T13:31:23Z | |
dc.date.available | 2023-02-02T13:31:23Z | |
dc.date.created | 2022-04-12 | |
dc.date.issued | 2022-04-12 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/7185 | |
dc.description | Curs 2021-2022 | es |
dc.description.abstract | L’objectiu general d’aquest treball és analitzar els beneficis de l'ús del joc de rol com a eina d'aprenentatge i estudi. D’aquest, se’n deriven els objectius específics següents: Mesurar l’impacte dels jocs de rol en la motivació dels alumnes, i dissenyar un joc de rol en la seva totalitat per ensenyar música a una aula de primària. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 60 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Jocs de simulació en l'ensenyament | es |
dc.subject.other | Música -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Motivació en l'educació | es |
dc.subject.other | Educació primària | |
dc.title | El Joc de Rol com a metodologia per l’aprenentatge musical a l’aula de primària | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |