Experiència educativa d’un infant amb Paràlisi Cerebral i síndrome d’Asperger a l’escola ordinària
Author
Other authors
Publication date
2022-05Abstract
L’alumnat que conforma un grup-classe d’una l’escola ordinària ha de ser el reflex de la societat en la qual vivim. Els centres educatius han de vetllar perquè entre les noves generacions es promoguin valors d’igualtat, tolerància i respecte. És per aquest motiu que és important que a les escoles hi hagi molta diversitat quant a perfils d'alumnat, perquè aquests convisquin i es relacionin entre ells. L’educació inclusiva té com a objectiu una escola per a tothom, independentment de les necessitats educatives de cadascú.
En aquest treball de fi de grau es té la intenció d’exposar la vivència d’un infant amb necessitats educatives especials derivades de Paràlisi Cerebral i amb síndrome d’Asperger, a una escola ordinària durant l’etapa d’educació primària.
The students that make up a group-class in a mainstream school should be the reflection of the society in which we live. Educational centers must ensure that values of equality, tolerance and respect are promoted among the new generations. For this reason, it is of high importance for mainstream schools to have a lot of diversity, because pupils live together and relate to each other. Inclusive education aims at a school for everyone, regardless of the educational needs of each student.
In this Final Degree Project, the intention is to expose the experience of a child with special educational needs, more specifically diagnosed with Cerebral Palsy and Asperger syndrome, in a mainstream school during the primary education stage.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Asperger, Síndrome d'
Paràlisi cerebral
Educació inclusiva
Pages
125 p.
Note
Curs 2021-2022
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca