Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorPareja i Pladevall, Xavier
dc.date.accessioned2023-02-02T13:58:09Z
dc.date.available2023-02-02T13:58:09Z
dc.date.created2022-05-12
dc.date.issued2022-05-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7188
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractL’estudi en qüestió analitza la influència de la pràctica d’activitats extraescolars en el rendiment acadèmic en alumnes de 5è de primària d’Artés. La mostra total de la recerca han estat 61 alumnes (27 nois i 34 noies) d’entre 10 i 11 anys que cursen els seus estudis a l’escola Dr. Ferrer (42 infants) o a l’escola Vedruna (19 infants). A partir de les dades extretes a través d’un qüestionari telemàtic que tots els participants han respost, hem dividit la mostra entre els alumnes que fan activitats extraescolars i els que no i juntament amb les qualificacions de totes les assignatures del segon trimestres, hem dut a terme la investigació. Els resultats mostren que la participació en activitats extraescolars influeix de manera positiva en el rendiment acadèmic dels infants i que a més, la tipologia d’activitat extraescolar que practiquen també és una variable molt important. Altres factors que influeixen en el rendiment acadèmic dels infants són: el nombre d'extraescolars setmanals i els dies i hores de pràctica a la setmana.es
dc.description.abstractThe study at issue analyzes the influence of the practice of extracurricular activities on academic performance in 5th grade students in Artés. The total data sample of research was 61 students overall (27 boys and 34 girls) between the ages of 10 and 11 who are currently enrolled at Dr. Ferrer Elementary School (42 children) or at the Vedruna Elementary School (19 children). Based on the data extracted through an online questionnaire that all participants answered, we have divided the data between students who do extracurricular activities and those who do not, and together with the grades of all the courses taken in the second term, we carried out the research. The results show that participation in extracurricular activities has a positive influence on children’s academic performance and that, in addition, the type of extracurricular activity they practice is also a very important factor. Other elements that influence children's academic performance are: the number of weekly extracurricular activities and the amount of days and hours of practice per week.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent61 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherRendiment escolares
dc.subject.otherActivitats extraescolarses
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.subject.otherMotivació en l'educacióes
dc.titleInfluència de les activitats extraescolars en el rendiment acadèmic dels infants de 5è de primària a Artéses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint