Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorPlanellas Alegre, Marina
dc.date.accessioned2023-02-03T18:36:54Z
dc.date.available2023-02-03T18:36:54Z
dc.date.created2022-05-13
dc.date.issued2022-05-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7194
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractAquest treball sorgeix de la necessitat d’investigar sobre les motivacions que tenen les famílies a l’hora de portar els seus infants a les escoles associatives i immersives en català de la Catalunya del Nord, La Bressola, més concretament, a La Bressola del Soler. Per a dur a terme aquest estudi de cas, s’han conceptualitzat diferents aspectes de l’escola i l’educació a La Bressola. També s’han realitzat entrevistes a diferents mestres de l’escola que han explicat com es treballa amb els infants i què perceben que valoren més les famílies. Amb aquestes informacions, s’ha creat un qüestionari que han respost les famílies de l’escola valorant, tant en el moment d’apuntar els infants com ara que formen part de l’escola, aspectes inclusius i no inclusius de la metodologia i la pràctica educativa a La Bressola del Soler. Al final del treball, s’hi destaquen l’anàlisi dels resultats de tots dos instruments així com les conclusions de la investigació.es
dc.description.abstractThis project responds to the need of research about the families’ motivations concerning their choice when applying for the associative and language immersion schools of North Catalonia, La Bressola, specifically in La Bressola del Soler. To develop this case study, some conceptualizations have been included about these schools’ history and pedagogy. Also, some interviews with several teachers have been carried out to understand how they work with children and what they feel about families’ motivations. Considering their opinions, a survey has been created, so families could answer it, when they were considering choosing the school but also now that they are a part of it. At the end of this project, some highlights of both interviews and surveys are given, as well as the final conclusions.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent146 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMètode de projecteses
dc.subject.otherMotivacióes
dc.subject.otherFamília i escolaes
dc.subject.otherCatalunya del Nord (França)es
dc.subject.otherImmersió lingüísticaes
dc.subject.otherCatalà -- Ensenyament -- Immersió lingüísticaes
dc.titleMotius (inclusius) pels quals les famílies escullen La Bressola. Estudi de cas: La Bressola del Soleres
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint