dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Llamas Lucero, Alba | |
dc.date.accessioned | 2023-02-06T19:41:36Z | |
dc.date.available | 2023-02-06T19:41:36Z | |
dc.date.created | 2022-05-09 | |
dc.date.issued | 2022-05-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/7206 | |
dc.description | Curs 2021-2022 | es |
dc.description.abstract | This investigation has its main objective in discovering the use of strategies in the oral
introduction of an English folk tale during preschool hospital classroom time. This was
followed by a practical part, which consists of reading an English folk tale that will
encourage children to learn different vocabulary. After the implementation, three
interviews have been done: one of them with the hospital classroom teacher, another
one with the sister of a hospital classroom kid, and the last one with a student in the
hospital classroom. The results have been extracted and contrasted with the theory to
draw conclusions about whether storytelling is a methodology that helps students,
between 2 and 5 years, learning English during their hospital period. | es |
dc.description.abstract | Aquesta recerca té com a objectiu principal el desenvolupament d'una estratègia en la
introducció oral de la llengua anglesa durant el període d'estança a l'aula hospitalària.
Això va seguit d'una part pràctica, que consisteix en la lectura d'un conte tradicional
anglès que animarà els nens i nenes a aprendre diferent vocabulari. A continuació,
s'han realitzat tres entrevistes: una d'aquestes és a la professora de l'aula hospitalària,
una altra a la germana d'un infant de l'aula hospitalària, i l'última amb un alumne de
l'aula hospitalària. Els resultats s'han extret i contrastat amb la teoria de diferents
autors per extreure conclusions sobre si la narració de contes és una metodologia que
ajuda els estudiants d'entre 2 i 5 anys a aprendre anglès durant el seu període
hospitalari. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 73 p. | es |
dc.language.iso | eng | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Hospitals de dia | es |
dc.subject.other | Anglès -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Contes populars | es |
dc.subject.other | Aules hospitalàries | es |
dc.title | How do preschool children learn English through a folk tale during their hospital classroom period? | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |