Pla de Màrqueting: New Brand Line per Postres Masgrau
Other authors
Publication date
2022-05Abstract
Postres Masgrau és una marca de postres d’elaboració artesanal, situada a Sant Vicenç de Torelló. La seva línia de productes va néixer amb l’oferta de postres tradicionals catalans, com són el flam, la crema catalana i el mató. Tot i això, amb els anys, han anat evolucionant per tal de satisfer les necessitats dels seus consumidors més llaminers, de manera que actualment també ofereixen pastís de formatge i pannacotta.
Encara que els seus productes són tots sense gluten, la marca encara no s’ha decidit per productes sense lactosa. Així doncs, ens hem decidit a executar el present pla de màrqueting on es desenvolupa una nova línia de iogurts infantils sense lactosa. Aquest nou producte permetrà a Postres Masgrau obrir camí cap a un nou segment, que pot fer augmentar les seves vendes. Volem aconseguir introduir el nou producte a, com a mínim, el 50% dels supermercats Bonpreu de Catalunya, així com augmentar el coneixement de marca.
Per al desenvolupament d’aquesta NBL, s’ha dut a terme una recerca tant interna com externa, per així poder analitzar tots els elements que tenen a veure amb el producte i la marca, i finalment obtenir una hipòtesi que ens portes al disseny d’aquest nou producte. Totes les accions que s’han dissenyat per assolir els objectius, s’estima que tindran un pressupost estimat de 501.100€.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Màrqueting -- Planificació
Aliments -- Indústria i comerç
Comunicació en màrqueting
Pages
146 p.
Note
Curs 2021-2022
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca