Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorBallart Luján, Adrià
dc.date.accessioned2023-02-20T13:18:30Z
dc.date.available2023-02-20T13:18:30Z
dc.date.created2022-05-12
dc.date.issued2022-05-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7272
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractEn el segle XXI les malalties mentals estan cada vegada més presents a la vida de les persones, a més amb tot el que ha passat en els últims dos anys ha suposat un increment molt gran d'aquestes. Amb totes les evidències exposades s'ha pogut veure com l'adolescència és un dels moments més importants de la vida de les persones a nivell emocional, i, per tant, poder treballar aquest tema en aquest moment pot suposar un canvi molt gran a la societat. Per aquest motiu els objectius principals d'aquesta investigació són analitzar el treball emocional que es fa durant les classes d'Educació Física en els centres de Secundària de Manlleu i detectar l'estat emocional de l'alumnat de Secundària de l'escola Casals Gràcia. Per tal de poder dur a terme aquest estudi s'ha entrevistat a sis docents d'Educació Física dels centres de la ciutat estudiada i s'ha passat els qüestionaris de Rosenberg i d'Autoconcepte Forma (AF5) en els 110 alumnes de l'escola mencionada. Els resultats que s'han obtingut indiquen, en primer lloc, que el treball que es fa en els centres escollits no és el suficient ni l'adequat, cosa que indica que falta formació per part del professorat en aquesta temàtica. En segon lloc, s'ha observat que els valors que s'han obtingut tant d'autoestima, com d'autoconcepte són baixos per la qual cosa es fa evident la necessitat d'introduir l'Educació Emocional a l'escola.es
dc.description.abstractIn the 21st century mental illnesses are increasingly present in people's lives, and everything that has happened in the last two years has meant a very large increase in these. With all the evidence shown, adolescence is one of the most important moments in people's lives at an emotional level, and therefore working on this subject at this time may be a major change in society. For this reason, the main objectives of this research are to analyse the emotional work done during the physical education classes in the Secondary centers of Manlleu and to detect the emotional state of the Secondary student of the Casals Gràcia school. In order to be able to carry out this study, six teachers of Physical Education from the centers of the studied city have been interviewed and the questionnaires of Rosenberg and Autoconcepte Forma (AF5) have been passed to the 110 pupils of the mentioned school. The results obtained indicate, firstly, that the work done in the chosen centres is not sufficient or adequate, which indicates that there is a lack of training on the part of teachers in this subject. Secondly, it has been noted that the values obtained from both self-esteem and self-concept are low, and so the need to introduce Emotional Education to school becomes apparent.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent104 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació emocionales
dc.subject.otherEducació secundàriaes
dc.subject.otherEducació fí­sica -- Educació secundària obligatòriaes
dc.subject.otherAutoestima en els adolescentses
dc.titleIdentificació del treball de l'Educació Emocional a l'àrea de l'Educació Física en els centres de Secundària de Manlleu. Com ho veuen els docents i com ho viuen els alumnes.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix