Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorLópez i Planchart, Clara
dc.date.accessioned2023-02-20T14:25:33Z
dc.date.available2023-02-20T14:25:33Z
dc.date.created2022-05-09
dc.date.issued2022-05-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7279
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractQuan parlem d’acció comunitària, tal com indica el referent d’aquesta, Marco Marchioni, parlem de processos participatius i de transformació que implica diversos actors, necessitats i recursos. Fa quasi un segle que es va començar a parlar de l’acció i el treball en la comunitat, tot i que ha estat en els últims anys on aquesta metodologia ha pogut experimentar una gran expansió i s’han desenvolupat accions comunitàries de diversos tipus. Aquesta investigació el que pretén és conèixer què és el que guia i regeix aquesta metodologia i quins són els rols dels educadors i educadores socials en aquesta. Per aquest motiu, s’ha dut a terme una aproximació mitjançant entrevistes tant a professionals com a participants del servei i qüestionaris a persones aleatòries del carrer, per tal de poder conèixer la percepció dels diferents professionals relacionats amb el servei, i també de les persones participants, per poder conèixer de quina manera cooperen i perceben la iniciativa del projecte.es
dc.description.abstractWhen we talk about community action, as Marco Marchioni points out, we are talking about participatory processes and transformation that involves various actors, needs and resources. It has been almost a century since we started talking about action and community work, although it has been in recent years that this methodology has been able to experience a great expansion and community actions of various kinds have been developed. The aim of this research is to find out what guides and governs this methodology and what are the roles of social educators in it. For this reason, an approach has been carried out through interviews with both professionals and service participants and questionnaires to random people on the street, in order to know the perception of the different professionals related to the service, and also of the people. participants, in order to know how they cooperate and perceive the project initiative.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent156 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducadors socialses
dc.subject.otherComunitates
dc.subject.otherAcció sociales
dc.titleLa figura de l’Educador/a Social en l’acció comunitària. Anàlisi del servei de Veïnatge i Convivència del Consorci d’Acció Social de la Garrotxaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir