Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorGari Draper, Laura
dc.contributor.authorTutusaus Carreté, Xènia
dc.date.accessioned2023-03-07T19:16:28Z
dc.date.available2023-03-07T19:16:28Z
dc.date.created2022-05
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7308
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractAquest treball es basa en l'elaboració d'una campanya de reposicionament de la gamma de productes Vichy Catalan Sabores 0% Azúcares, de la marca de Vichy Catalan. El sector de les aigües amb gas indica una clara tendència cap al consum d'aquest producte i també cap a l'aigua amb gas de sabors. S'ha convertit en una preferència de consum degut a les seves qualitats saludables i propietats refrescants. D'altra banda, ha nascut una necessitat per part de la marca paraigua Vichy Catalan d'acostar-se a un target més jove i així ho ha demostrat amb el llançament de gammes de productes com Vichy Catalan Sabores 0% Azúcares. El problema sorgeix quan la campanya de comunicació d'aquesta línia no acaba de connectar amb el seu públic objectiu. D'aquí neix la proposta llançar una campanya de comunicació per tal de reposicionar la gamma Vichy Catalan Sabores 0% Azúcares en concret. L'objectiu és aconseguir que aquests productes es converteixin en una elecció prioritària entre el públic objectiu seleccionat a l'hora de consumir dins del sector HORECA i en un àmbit social. Per assolir aquests objectius, s'han determinat certes estratègies que s'adapten a cada fase de la campanya, dividida en tres onades, on s'aplica un nou concepte creatiu amb les accions pertinents per comunicar-lo. En definitiva, aquesta campanya aconseguirà, no només un reposicionament de la gamma Vichy Catalan Sabores 0% Azúcares en concret, sinó també un reposicionament global de la marca Vichy Catalan. S'aconseguirà dotar la marca d'aquesta personalitat més juvenil, fresca i trencadora i, per tant, més atractiva.es
dc.description.abstractThis work is based on the development of a repositioning campaign for the Vichy Catalan Sugar-Free Flavors product range, part of the Vichy Catalan brand. The sparkling water sector shows a clear trend towards the consumption of this product and towards flavoured sparkling water in general. It has become a consumer preference due to its healthy qualities and refreshing properties. On the other hand, the umbrella brand Vichy Catalan has felt the need to reach out to a younger target and has demonstrated this with the launch of product ranges such as Vichy Catalan Sugar-Free Flavors. The problem arises when the communication campaign for this line fails to connect with its target audience. Hence the proposal launching a communication campaign to reposition the Vichy Catalan Sugar-Free Flavors range in particular. The aim is to make these products a priority choice among the selected target public when it comes to consumption in the HORECA sector and in a social environment. To achieve these objectives, certain strategies have been determined that are adapted to each phase of the campaign, divided into three waves, in which a new creative concept is applied with the relevant actions to communicate it. In short, this campaign will achieve not only a repositioning of the Vichy Catalan Sugar-Free Flavors range in particular, but also a global repositioning of the Vichy Catalan brand. It will give the brand a more youthful, fresh and groundbreaking personality and, therefore, a more attractive one.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent298 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherAigua -- Indústria i comerçes
dc.subject.otherCampanyes publicitàrieses
dc.titleCampanya de reposicionament de la gamma Vichy Catalan Sabores 0% Azúcares de Vichy Catalanes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint