Com influeix la pràctica d'activitat física a l'inici de la jornada lectiva en el comportament de l'alumnat a l'aula de cinquè de primària
Author
Other authors
Publication date
2022-06Abstract
Aquest estudi vol analitzar com influeix la pràctica d’Activitat Física a l’inici de la jornada lectiva en el comportament de l’alumnat de cinquè de primària de l’escola Sentfores. Primerament, hi ha una fonamentació teòrica partint de l’evidència científica més destacada sobre la temàtica. A partir de qüestionaris i una plantilla DBR s’ha pogut avaluar el comportament de cada infant i extreure’n resultats per poder analitzar les dades i realitzar una discussió contrastant la bibliografia més rellevant. En conclusió, l’estudi reflecteix que l’activitat Física millora el comportament de l’alumnat, tenint en compte el seu compromís acadèmic, el seu respecte a l’aula i la seva actitud.
The aim of this study is to analyse how the practice of Physical Activity at the beginning of the school day influences the behaviour of fifth grade students at Sentfores Primary School. First, there is a theoretical foundation based on the most important scientific evidence on the subject. Based on questionnaires and a DBR template, it was possible to evaluate the behaviour of each child and it was also possible to extract results in order to analyse the data and carry out a discussion contrasting the most relevant bibliography. In conclusion, the study shows that Physical Activity improves the student’s behaviour, taking into account their academic commitment, the respect for the classroom and their attitude.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Exercici
Educació primària
Comportament
Pages
53 p.
Note
Curs 2021-2022
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats