Mostra el registre parcial de l'element
El moviment corporal com a eina d’ensenyament-aprenentatge en la música en l’Educació Primària
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Ambròs Flores, Mar | |
dc.date.accessioned | 2023-03-13T14:13:34Z | |
dc.date.available | 2023-03-13T14:13:34Z | |
dc.date.created | 2022-01-14 | |
dc.date.issued | 2022-01-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/7329 | |
dc.description | Curs 2021-2022 | es |
dc.description.abstract | El moviment i l’expressió musical són contextos d'aprenentatge importants en l'educació musical i a la vegada poden ser un recurs imprescindible en la metodologia d'ensenyamentaprenentatge d'altres conceptes musicals. La finalitat d’aquesta recerca s’emmarca en determinar quin tipus de repercussió té l’aprenentatge musical basat en el moviment i l’expressió corporal en l’Educació Primària. L’enfocament metodològic proposat és el paradigma interpretatiu a partir d’una metodologia de recerca qualitativa. Com a resultats del projecte, es proposa respondre als objectius de recerca a partir d’un anàlisi observacional sobre la realització de dues sessions de pràctiques educatives musicals en escoles de Catalunya. Després d’analitzarho, es conclou que el moviment i l’expressió corporal ajuden notòriament en l’aprenentatge musical escolar, ja que incrementen la participació, la motivació, l’atenció i la comprensió, entre d’altres. | es |
dc.description.abstract | Movement and musical expression are important learning contexts in music education and at the same time they can be an essential resource in the teaching-learning methodology of other musical concepts. The purpose of this research is to determine the impact of musical learning based on movement and corporal expression in Primary Education. The methodological approach proposed is the interpretative paradigm based on a qualitative research methodology. As results of the project, it is proposed to respond to the research objectives from an observational analysis on the realization of two sessions of musical educational practices in Catalonia schools. After analyzing it, it is concluded that movement and corporal expression notoriously aids school musical learning, since they increase participation, motivation, attention and comprehension, among others. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 46 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Música -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Expressió corporal | es |
dc.subject.other | Educació primària | es |
dc.subject.other | Aprenentatge | es |
dc.title | El moviment corporal com a eina d’ensenyament-aprenentatge en la música en l’Educació Primària | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | es |