Young English learners; how to encourage children to learn English through gamification considering the multiple intelligences
Altres autors/es
Data de publicació
2022-05-13Resum
The purpose of this study has been to explore and research Gardner’s Multiple Intelligences theory through gamification. The research has been carried out through the creation of different games that involve the different multiple intelligences and the analysis of its results, which were done exclusively with the learning acquired from the activities. It has been done in three different groups from the same school to compare the results from the different games that were applied. Also, three interviews have been done: one of them for each teacher from the three groups where the didactic units were realised. The results of this study are presented in this final dissertation.
El propòsit d’aquest estudi ha sigut el d’explorar i experimentar sobre la teoria de les intel·ligències múltiples de Gardner fent servir els jocs. La recerca ha sigut duta a terme a partir de la creació de diferents jocs que treballen les intel·ligències múltiples i l'anàlisi dels seus resultats, que vam extreure exclusivament amb l’aprenentatge adquirit de les activitats. S’ha dut a terme en diferents grups de la mateixa escola per tal de comparar els resultats a partir dels diferents jocs aplicats. A més, es van realitzar tres entrevistes: una a cada mestre/a de cada grup en què es realitzaran les unitats didàctiques. Els resultats d’aquest estudi es presenten al final d’aquesta presentació.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Anglès
Paraules clau
Educació infantil
Gamificació
Intel·ligències múltiples
Anglès -- Ensenyament
Pàgines
105 p.
Nota
Curs 2021-2022
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats