The sunrise shack una marca Hawaiana, aterra a Lanzarote
Altres autors/es
Data de publicació
2022-05Resum
Actualment, entre la nostra generació cada vegada més hi ha certa tendència cap a la vida saludable, una tendència que està guanyant pes tant a nivell nacional com internacional.
La població adopta i incorpora aquesta tendència en la seva rutina diària, ja sigui fent esport, menjar, compres, relació amb les marques, etc, adaptant-ho a la seva cultura i filosofia de
vida. Fins i tot, nosaltres de forma progressiva ens estem endinsant en aquest món.
És per això, que ens vam animar a buscar una marca coneguda internacionalment dins de l’àmbit healthy. Analitzant diferents marques de tots els sectors relacionats en aquest àmbit
es va arribar a través de la xarxa social d’Instagram a The Sunrise Shack. Una marca d’alimentació i begudes saludables d’origen hawaià, amb presència als mercat de Hawaii, Japó i
Oxford.
La idea principal consisteix en obrir mercat a noves localitzacions per donar a conèixer la marca a diferents territoris, en aquest cas, a l’estat espanyol. Creant així un extens pla de
comunicació basant en el grau cursat de Publicitat i Relacions Públiques. Tenint un estret vincle amb les assignatures del grau, concretament Anàlisi de Campanyes i Estratègies
Digitals, les quals ens han cridat més l’atenció per tirar endavant el tipus de treball de final de grau professionalitzador.
Per tant, amb aquest projecte final volem presentar una campanya de comunicació per la marca The Sunrise Shack al nivell de poder-la fer realitat, investigant quina seria
l'ubicació ideal de la marca a Espanya tenint en compte la seva essència i valors.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Mercat -- Anàlisi
Comunicació en màrqueting
Màrqueting -- Planificació
Publicitat
Pàgines
411 p.
Nota
Curs 2021-2022
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats