Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorKebbeh Drameh, Aiseta
dc.date.accessioned2023-03-16T19:46:10Z
dc.date.available2023-03-16T19:46:10Z
dc.date.created2022-05
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7373
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractActualment, i cada vegada més, ens troben en un mercat molt exigent i conscient a l’hora de consumir quelcom. És per això que hi ha una tendència creixent cap al consum de productes naturals i més sostenibles amb el medi ambient i els consumidors exigeixen a les empreses transparència, ètica i aposten més per slow fashion. Castañer, amb la seva trajectòria de més de 95 anys en el mercat de les espardenyes amb una producció artesana, s’ha trobat davant l’oportunitat i la necessitat de renovar-se i innovar. Així doncs, ha llançat una nova col·lecció càpsula sostenible per un públic que abans no era el core target, com a prova pilot en el mercat català amb nous codis de comunicació durant la temporada Fall Winter 2022. Aquest híbrid entre PMK i campanya de llançament exposa una primera fase d’investigació de la situació de l’empresa, el mercat i la seva competència, amb la finalitat de conèixer l’entorn en què opera la firma catalana. Aquest primer anàlisi ha permès conèixer les oportunitats i amenaces que es troben en el mercat, fet que ha permès a l’empresa anticipar-se abans del llançament. La investigació més específica ha permès conèixer el perfil social del core target de la NBL, de manera que a l’hora de dirigit la comunicació cap a elles, Castañer podrà encertar el missatge. Tot això ha ajudat a extreure conclusions rellevants, les quals han contribuït a definir punts claus que han conduït a la creació de l’estratègia creativa que la NBL ha de seguir. The New Mediterranean Concept, és una NBL que vol anar més enllà de llançar una col·lecció càpsula al mercat; busca crear un estil de vida sostenible, avantguardista i mediterrani. 36es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent232 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherCampanyes publicitàrieses
dc.subject.otherMàrqueting -- Planificacióes
dc.subject.otherProductes naturalses
dc.titleCampanya de llançament - The New Mediterranean Conceptes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint