Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorAroca Cuatrecasas, Cristina
dc.date.accessioned2023-04-26T11:00:02Z
dc.date.available2023-04-26T11:00:02Z
dc.date.created2022-06
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7414
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractBased on the fact that the competence of written production is part of the communication of any language, it is necessary to develop and monitor it constantly. Therefore, this study has been conducted to analyse the types of error most frequently targeted by English language teachers through interviews with various English language teachers. Next, investigate the strategies used to respond to the students' written productions and verify which type of feedback is more encouraging and beneficial for the participating students in the 4th year of ESO at a secondary school in the region of Ripollès. The results show that learners prioritise one type of written corrective feedback, being direct, in contrast to teachers, who prefer a combination of the three types of corrective feedback (direct, indirect, and metalinguistic) depending on the level of the learners.es
dc.description.abstractPartint del fet que la competència de producció escrita forma part de la comunicació de qualsevol llengua, cal desenvolupar-la i fer-ne un seguiment constant. Aquest estudi s’ha realitzat amb l’objectiu d’analitzar el tipus d’error més focalitzat pel professorat de llengua anglesa a través d’entrevistes a diversos professors de llengua anglesa. Seguidament, investigar les estratègies emprades per donar resposta a les produccions escrites de l’alumnat i verificar quin tipus de feedback resulta més encoratjador i beneficiós per part dels estudiants participants de 4t d’ESO d’un institut de secundària de la comarca del Ripollès. Els resultats mostren que els estudiants prioritzen un tipus de feedback correctiu escrit, el directe, contràriament al professorat, que prefereix la combinació dels tres tipus d’estils correctius (directe, indirecte i metalingüístic) en funció del nivell dels estudiants.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent42 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherAnglès en l'ensenyamentes
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherEscriptura -- Ensenyamentes
dc.titleThe importance of written corrective feedback to improve students' writing skills in English as a Foreign Language (ELF): Case studyes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutor: Núria Camps Casals
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint