Comparació de la pràctica d'activitat física entre un institut amb patis actius i un amb patis convencionals
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2022-05-30Resumen
Aquest Treball Final de Màster (TFM) planteja la comparació de la pràctica d’activitat
física (AF) entre un institut amb patis actius i un amb patis convencionals.
L’objectiu principal del treball és comparar les principals diferències en relació amb la
pràctica d’AF entre un centre de secundària, el qual, es proposen algunes de les accions
que caracteritzen els patis actius amb un altre centre, que no proposen cap de les
accions. Per aquest motiu, s’ha recollit informació respecte d’un grup de cada curs del
centre de secundària amb patis actius i de l’altre centre amb patis convencionals. Per
tal de realitzar la recerca i l’anàlisi, s’ha utilitzat una metodologia quantitativa agafant
com a instrument de recollida de dades un qüestionari de respostes tancades.
En l’anàlisi dels resultats que es fa i contrastant amb els diferents referents teòrics
treballats, es pot observar que la pràctica d’AF en el centre amb patis actius és superior
al centre amb patis convencionals i que la diferència en relació amb el gènere és que
en ambdós centres, el gènere masculí practica més AF que el femení i no binomi, i que
el 1r curs és el que es practica més AF i el 4t curs el que menys.
This Final Master's Thesis (FMT) proposes the comparison of the practice of physical
activity (PA) between a secondary school with active recess and one with conventional
recess.
The main objective of the thesis is to compare the main differences in relation to the
practice of PA between a secondary school, which proposes some of the actions that
characterize active recess with another secondary school, which do not propose any of
the actions. For this reason, information has been collected regarding one group from
each year of the secondary school with active recess and the other secondary school
with conventional recess. In order to conduct the research and analysis, a quantitative
methodology was used using a closed-ended questionnaire as a data collection tool.
In the analysis of the results that is made and contrasting with the different theoretical
referents worked, it can be observed that the practice of PA in the secondary school with
active recess is superior to the secondary school with conventional recess and that the
difference in relation to the gender is that in both secondary schools, the male gender
practices more PA than the female and not binomial, and that the 1st course is the one
that practices more PA and the 4th course the one that practices less.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Versión del documento
Tutor: Guillem Trabal
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació física -- Educació secundària obligatòria
Patis escolars -- Esports
Páginas
61 p.
Nota
Curs 2021-2022
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca