Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorBonilla Benages, Neus
dc.date.accessioned2023-05-03T08:23:52Z
dc.date.available2023-05-03T08:23:52Z
dc.date.created2022-06
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7423
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractLa motivació és un tema prolíficament estudiat en el camp de l’aprenentatge de llengua estrangera. Això no ens hauria d’estranyar si tenim en compte que, tal com indica la recerca, un alumne motivat aconsegueix millors resultats d’aprenentatge que un de desmotivat. D’una banda, aquest estudi repassa la literatura més recent sobre estratègies motivadores i intenta determinar quines són les més eficaces des del punt de vista dels alumnes. De l’altra banda, l’estudi també intenta avaluar l’impacte, en la motivació dels alumnes, d’incorporar contingut de YouTubers en llengua anglesa a classe. Per respondre a les preguntes de recerca, hem elaborat una UD per a 1r de Batxillerat —incorporant contingut de YouTubers en llengua anglesa i estratègies motivadores rellevants— que hem implementat durant les pràctiques. Seguidament es van portar a terme qüestionaris inicials i finals. Els resultats indiquen que les estratègies motivadores més eficaces es relacionen amb la capacitat del professor de predicar amb l’exemple, crear una atmosfera distesa i divertida, encoratjar els alumnes amb feedback positiu i incorporar a classe contingut actual d’Internet. Pel que fa al 2 contingut de YouTubers en llengua anglesa, els resultats indiquen que incloure’l a classe pot augmentar la motivació intrínseca dels alumnes per aprendre anglès.es
dc.description.abstractMotivation is a widely studied topic in L2 learning — and rightly so, as it has been proven that a motivated learner achieves better learning results compared to an unmotivated counterpart. On the one hand, this study reviews the most recent literature on motivational strategies and attempts to single out the most effective from the perspective of the students. On the other hand, this study also attempts to evaluate the impact in students’ motivation of incorporating L2 YouTuber content in class. In order to answer our research questions, a specific DU catered for 1st of Baccalaureate students —that incorporated L2 YouTuber content and relevant motivational strategies— was elaborated and implemented during the school placement, and initial and final questionnaires were administered to the students. The results indicate that the most effective motivational strategies have to do with the teacher being able to show a good example, create a pleasant and fun atmosphere, give positive reinforcement and resort to up-to-date Internet material. In terms of L2 YouTuber content, results indicate that incorporating it in class seems to raise students’ intrinsic motivation to learn the L2.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent46 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherAnglès en l'ensenyamentes
dc.subject.otherYoutubees
dc.subject.otherMotivació en l'educació -- Ensenyament secundaries
dc.titleTaking the YouTubers’ phenomenon into the EFL class to motivate studentses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: Núria Camps
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Tots els drets reservats
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint