Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorJulià Satorra, Marta
dc.date.accessioned2023-05-06T05:30:40Z
dc.date.available2023-05-06T05:30:40Z
dc.date.created2022-05
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7439
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractAquest treball té com a objectiu estudiar com s’avalua la creativitat en els projectes d’escriptura de Secundària. S’ha optat per la metodologia qualitativa i s’han realitzat set entrevistes semiestructurades per conèixer com el professorat avalua i treballa la creativitat a l’aula. Els resultats mostren que la majoria considera que la creativitat és intrínseca a la persona però que es pot ensenyar, tot i que no tots els docents entrevistats l’avaluen. Pocs treballen l’avaluació formadora en l’escriptura i tots realitzen una heteroavaluació contínua, deixant l’avaluació quantitativa per al final, sent la rúbrica l’instrument més comú. Poc professorat escriu amb l’alumnat a l’aula i els únics que ho fan són els que reconeixen escriure, individualment, de manera regular. Aquest treball culmina amb una proposta de rúbrica per avaluar la creativitat en els projectes d’escriptura, que conté els indicadors d’originalitat, aprofundiment, veu i procés.es
dc.description.abstractThe purpose of this study is to discover how creativity is assessed in high school writing projects. The technique of data analysis used was qualitative content analysis, and seven semi-structured interviews were done to approach how teachers assess and face creativity in language classes. The data shows that the majority considers that creativity is innate but it can be taught, although not all of the teachers evaluate it. In writing projects, few of them practice summative assessment but all of them apply to formative assessment, leaving the grading for the end and being the rubric the most common instrument for the assessment. Few teachers write with the students at class and the only ones who practice it are the ones who recognize to regularly write individually. This investigation concludes with a proposal of a rubric to assess creativity in writing projects, with originality, deepening, voice and process as criteria.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent58 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherCreativitates
dc.subject.otherEscripturaes
dc.subject.otherEducació secundària obligatòriaes
dc.titleCom s'avalua la creativitat en els projectes d'escriptura de secundària?es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: Mireia Canals Botines
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir