dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | |
dc.contributor.author | Martínez Canals, Cristina | |
dc.date.accessioned | 2023-05-06T14:56:46Z | |
dc.date.available | 2023-05-06T14:56:46Z | |
dc.date.created | 2022-05 | |
dc.date.issued | 2022-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/7441 | |
dc.description | Curs 2021-2022 | es |
dc.description.abstract | En el marc de les Actuacions Educatives d’Èxit, es realitza una aplicació d’aproximació a Tertúlia Musical Dialògica, enfocada a la música clàssica, a alumnes de 3r d’ESO en el centre on s’ha dut a terme les pràctiques. On es pretén analitzar si hi ha un abans i un després en expressió oral, lèxic musical, coneixement, participació i/o implicació, motivació i predisposició a l’aprenentatge dialògic, una vegada aplicada la Tertúlia Musical Dialògica. Totes les dades s’han recollit a través de fer ús de qüestionaris referents a grau de coneixement d’una peça musical pactada, i del grau de motivació/implicació que presenten els participants envers l’assignatura i aquest estil musical, a més a més, de dades recollides a través de l’observació emprant diaris de camp, i de dur a terme l’aproximació a Tertúlia Musical Dialògica. Tot concloent que hi ha millora en la gran majoria de participants, en vers els objectius i finalitat inicialment plantejades. | es |
dc.description.abstract | As part of the Successful Educational Actions, there is an application for an approach to Dialogic Musical Gathering, focused on classical music, for 3rd year ESO students at the center where the internship has been carried out. The aim is to analyze whether there is a before and an after in oral expression, musical vocabulary, knowledge, participation and / or involvement, motivation and predisposition to dialogic learning, once the Dialogue Musical Talk has been applied. All the data have been collected through the use of questionnaires referring to the degree of knowledge of an agreed piece of music, and the degree of motivation / involvement that the participants present towards the subject and this musical style, in addition , of data collected through observation using field diaries, and to carry out the approach to Dialogic Musical Gathering. In conclusion, there is an improvement in the vast majority of participants, in terms of the objectives and purpose initially set. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 148 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Música -- Educació secundària obligatòria | es |
dc.subject.other | Motivació en l'educació -- Ensenyament secundari | es |
dc.title | Aproximació a l'Actuació Educativa d'Èxit: Aplicació de la Tertúlia Musical Dialògica a alumnes de 3r de l'ESO, estudi de cas | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.description.version | Tutora: Itxaso Tellado Ruiz de Gauna | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |