Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorMartínez Canals, Cristina
dc.date.accessioned2023-05-06T14:56:46Z
dc.date.available2023-05-06T14:56:46Z
dc.date.created2022-05
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7441
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractEn el marc de les Actuacions Educatives d’Èxit, es realitza una aplicació d’aproximació a Tertúlia Musical Dialògica, enfocada a la música clàssica, a alumnes de 3r d’ESO en el centre on s’ha dut a terme les pràctiques. On es pretén analitzar si hi ha un abans i un després en expressió oral, lèxic musical, coneixement, participació i/o implicació, motivació i predisposició a l’aprenentatge dialògic, una vegada aplicada la Tertúlia Musical Dialògica. Totes les dades s’han recollit a través de fer ús de qüestionaris referents a grau de coneixement d’una peça musical pactada, i del grau de motivació/implicació que presenten els participants envers l’assignatura i aquest estil musical, a més a més, de dades recollides a través de l’observació emprant diaris de camp, i de dur a terme l’aproximació a Tertúlia Musical Dialògica. Tot concloent que hi ha millora en la gran majoria de participants, en vers els objectius i finalitat inicialment plantejades.es
dc.description.abstractAs part of the Successful Educational Actions, there is an application for an approach to Dialogic Musical Gathering, focused on classical music, for 3rd year ESO students at the center where the internship has been carried out. The aim is to analyze whether there is a before and an after in oral expression, musical vocabulary, knowledge, participation and / or involvement, motivation and predisposition to dialogic learning, once the Dialogue Musical Talk has been applied. All the data have been collected through the use of questionnaires referring to the degree of knowledge of an agreed piece of music, and the degree of motivation / involvement that the participants present towards the subject and this musical style, in addition , of data collected through observation using field diaries, and to carry out the approach to Dialogic Musical Gathering. In conclusion, there is an improvement in the vast majority of participants, in terms of the objectives and purpose initially set.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent148 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMúsica -- Educació secundària obligatòriaes
dc.subject.otherMotivació en l'educació -- Ensenyament secundaries
dc.titleAproximació a l'Actuació Educativa d'Èxit: Aplicació de la Tertúlia Musical Dialògica a alumnes de 3r de l'ESO, estudi de cases
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: Itxaso Tellado Ruiz de Gauna
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint